joi, 2 februarie 2012

Revista Femeia pe februarie 2012

                   Ieri am gasit si eu dupa o lunga cautare revista Femeia pe februarie cu demachiantul Herbosophy.Duminica am cautat-o in jumate de oras si am gasit-o numai cu crema anticelulitica si un singur exemplar cu crema de maini Herbosophy.
             Revista are 114 pagini si contine un catalog Yves Rocher , o agenda pe 2012 si demachiantul.Toate acestea costa 12 lei.
                                                              agenda arata astfel
                      Demachintul are 200 ml si imi place.In sensiblu costa peste 20 de lei.





2 comentarii:

  1. si eu am luat revista special pentru demachiant, stiam ca Herbosophy e o marca de calitate. Asa si e. Este unul dintre cele mai bune demachiante testate pana acum!

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna Ada!In Braila am gasit revista greu dar a meritat.Demachiantul este foarte bun si intr/o luna am consumat doar un sfert din sticla.Abia astept Femeia din martie!O sa aiba cadouri interesante!

    RăspundețiȘtergere