marți, 16 august 2011

Am revenit

                                 Ce repede a trecut mini vacanta de Sfanta Maria!Astazi la trezire aveam impresia ca este luni dar nu stiam totusi de ce suna alarma.M-am lamurit repede cand m-am uitat la telefon si am vazut ca era ora de trezire.Am profitat de aceste zile libere pentru a ma odihni si m-am ales si cu un picior umflat.Acum zac la pat si m-am dat cu o mie de creme dupa ce am stat doua zile cu gheata si cartofi rasi cu spirt pe picior.Sambata am mers la cumparaturi in Carrefour si am avut parte de un mic-mare accident.In goana mea de a cumpara cat mai multe pungi de ficatei de pasare congelati (erau doar super congelati) am uitat ca acele pungi pe care le ofera Carrefour sunt facute doar de mantuiala si cand dau sa pun ficateii in punga de plastic s-a rupt punga si mi-a cazut pe picior!Am simtit ca mi-a strivit cineva piciorul si pana acasa deabia m-am tarat.Cand am ajuns acasa am constat cu mandrie ca aveam piciorul umflat si vanat!Asta da noroc pe mine!Si cum nu am stare si nu-mi place sa bolesc nu m-am dus nici la spital, iar a doua zi am plecat la plimbare.Curajul meu a fost rasplatit cu un nou hematom mare cat mine si care este si dureros.Nici atunci nu m-am invatat minte si luni ,cum a fost Ziua Brailei, am plecat schiopatand pe faleza.Ajung acasa si constat un al doilea hematom.Dupa ce m-am congelat doua zile astazi mi-am luat inima-n dinti si m-am tarat efectiv pana la prima farmacie.In goana mea dupa o crema miraculoasa pentru picior a trebuit sa escaladez muntii de pamant care au pus stapanire pe cartierul unde stau.Am ales Farmacia Catena si cu aceasta ocazie mi-am facut si card la ei.Este un card cu acumulare de puncte si am primit drept cadou din partea lor numarul de august-septembrie al revistei TONICA.
                       In fotografie este revista insotita de cardul meu.Multumesc foarte mult pentru acest cadou si pentru ca am ce face in aceste momente.Pana sa ajung acasa a trebuit sa-mi mai scrantesc piciorul in "operatiunea sarit direct intr-o groapa inalta cat mine"!Nu eram eu destul de "bulita"(cum imi zice sotul meu") dar in aceste momente urlu de durere de picior si-i blestem pe cei care lucreaza la renovarea podului.In lenea lor fara de margini nu au fost in stare sa puna macar o scandura pe unde s-ar putea trece.Ma intreb cu groaza pe unde voi trece maine asta daca nu mi se va umfla tot piciorul.Un mare minus pentru Primaria Braila si pentru echipa Tehnologica Radion care se ocupa de renovare!

Un comentariu:

  1. offff, imi pare tare rau pentru piciorul tau, Aurelia :( sa te faci bine cat mai curand :*

    RăspundețiȘtergere