miercuri, 17 august 2011

Parerea mea despre Crema fiziologica Iwostin Hydratia

                                  De o luna am primit pliculetul cu 20 de mostre de crema fiziologica Iwostin Hydratia.Este prea mult spus "l-am primit" pentru ca i l-am luat mamei.Plicul meu mult asteptat a fost pierdut "pe drum" de Posta Romana insa nu este nici prima si nici ultima oara cand mi se intampla acest lucru.

Am inceput astfel testarea produsului mai tarziu si mi-am acordat o perioada de o luna pentru a-mi face o parere despre aceasta crema.Multumesc celor de la Iwostin pentru cele 20 de pliculete.Fiecare mostra a avut 3ml de crema .Am folosit-o atat dimineata cat si seara dupa demachiere.Tenul meu este gras si am avut destule probleme in a-mi gasi o crema care sa-l multumeasca .
 

MI-A PLACUT LA CREMA ACEASTA: 

-textura usoara care intra imediat in piele(exemplu in fotografie)

          -mirosul placut
          -faptul ca nu ingrasa tenul
          -nu se scurge de pe fata nici la plus 30 de grade
          -hidrateaza imediat
          -nu incarca pielea
          -este o baza ideala pentru machiaj


Nu mi-a placut la aceasta crema:

          -Cum a fost vorba de dragoste la prima vedere sau mai bine zis "la prima atingere" nu am plangeri la adresa cremei ci doar faptul ca am terminat-o prea repede.Am exagerat si eu cu folosirea ei si am aplicat-o si cand am stat la plaja sau dupa baie si acum trebuie sa vizitez urgent o farmacie pentru a mi-o achizitiona!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu