sâmbătă, 20 august 2011

Testez produsele Gliss Ultimate Repair

                                     Saptamana trecuta m-am inscris in campania de testare a produselor Gliss Ultimate Repair si am fost selectionata.Acum doua zile am primit prin curier produsele.
 

      Le-am primit cam greu deoarece curierul s-a gandit sa-mi tina un monolog la telefon pentru simplul fapt ca nu puteam iesi eu dupa colet (pentru ca piciorul meu se incapataneaza sa stea umflat si dupa o saptamana ).Pana la urma am primit coletul si am avut o mare bucurie cand l-am desfacut.Am primit samponul , balsamul si masca-tratament Gliss Ultimate Repair impreuna cu instructiuniile de campanie.Aseara am inceput testarea.Asa arata parul meu inainte de spalare.

Am inceput prima zi de testare aplicand mai intai masca-tratament .Am asteptat 20 de minute dupa care am spalat parul de doua ori cu samponul Gliss Ultimate Repair si am continuat cu aplicarea balsamului.L-am lasat si pe acesta sa actioneze 10 minute dupa care am lasat parul sa se usuce.Rezultatul dupa prima "spalare" de testare a fost:


                    

                              O zi buna tuturor!





2 comentarii:

  1. Buna. De ce ai tinut masca 20 min pe par? Conform instructiunilor de pe ambalaj, trebuie tinuta 1 min.

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna!Asa obijnuiesc sa tin orice masca de par pentru ca parul meu este "foarte dificil" si prefer sa o las sa actioneze mai mult.

    RăspundețiȘtergere