miercuri, 24 august 2011

Revista Avantaje pe septembrie

               Astazi a aparut si la noi revista Avantaje pe septembrie.Se gaseste atat in varianta simpla (la pretul de 6,9 ron) cat si in varianta cu cadou (la pretul de 7,9 ron).

                          Eu am cumparat-o in varianta cu cadou.Revista mai contine si noua brosura Yves Rocher si un pliculet de 28 de grame de cafea Doncafe.

Revista are 138 de pagini si in interiorul ei scrie ca "poti alege revista cu o oferta speciala:produse cosmetice de calitate (creme, lotiuni, produse de machiaj).Eu am cumparat-o impreuna cu Luciul de buze Deborah , nuanta 02 Pure Pearls.


3 comentarii:

  1. Buna,Aurelia! Te rog frumos sa-mi spui de unde ti-ai luat revista,ca eu am vzut-o doar simpla.Te intreb pt. ca eu sunt tot din Braila. Iti doresc o zi buna!

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna Ioana!Eu am cumparat-o de la chioscul Rodipet de la Blocul Turn din statia unde este sediul Rds.Era singurul exemplar.La 4 chioscuri am gasit-o si eu simpla.Sigur o gasesti cu cadou la Immedio de la intrarea in Kaufland .O zi buna!

    RăspundețiȘtergere
  3. Buna! Te rog frumos sa-mi spui daca ai vazut pe undeva Avantaje cu gloss sau lotiune pt picioare,ca eu in tot cart.Viziru am gasit doar cu sapun.Ma gasesti pe FB: http://facebook.com/ioana.a.gheorghita
    Multumesc! Pupici!

    RăspundețiȘtergere