luni, 22 august 2011

Cateva detalii "tehnice" despre parul meu la inceput de campanie de testare

                              Sunt in prima saptamana de testare a produselor Gliss Ultimate Repair si consider ca este necesar sa specific cateva detalii "tehnice" despre parul meu.Momentan el arata asa dupa primele doua spalari cu gama de produse Gliss Ultimate Repair:


1.la baza parul meu a fost blond deschis insa in timpul liceului nu am avut ce face si m-am vopsit roscata.M-am saturat repede si de aceasta culoare si de 7 ani am trecut la nuantele de negru si de negru albastrui.
2.imi vopsesc parul lunar pentru ca diferenta de culoare se vede imediat
3.parul a trecut prin diverse schimbari atat in ceea ce priveste tunsoarea cat si datorita "minuniilor tehnice" ca: bigudeuri , moate , placa , fixativ , feon
4.nivelul sau de degradare este momentan maxim si acest lucru se vede mai ales in numarul mare de fire de par care imi raman in peria de par
5.obijnuiesc sa aplic masca tratament Gliss Ultimate Repair inainte cu cel putin 15/20 de minute de spalarea parului
6.am "mania" de a-mi sampona de doua ori parul pentru a ma asigura ca este "curat luna" si "ca scartie" de sanatate
7.cand aplic pe varfuri balsamul Ultimate Repair imi acopar parul cu un prosop uscat si-l las sa actioneze la caldura
8.pentru a evita sa-mi usuc parul si mai mult am evitat sa mai folosesc feonul in aceste prime doua spalari cu gama Gliss Ultimate Repair.



                                                 Testarea continua!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu