luni, 29 august 2011

Update reviste in luna septembrie

                              Astazi a aparut numarul 35 al revistei Libertatea pentru Femei.Revista se gaseste atat in varianta simpla (la pretul de 1,5 lei) cat si impreuna cu volumul "O noua viata" (la pretul de 9,99lei).




                   Numarul viitor al revistei va avea cadou cartea "Umbrele trecutului" scrisa de Mary Jo Putney la acelasi pret.
                 Pe data de 1 septembrie ziarul Libertatea va oferi primul dvd dintr-o serie de 6 al celebrului desene animate " Strumfii.".Volumul 1 va costa 9,99 lei si vom primi cadou si boxul de colectie.Deabia astept sa-l cumpar !
       Tot astazi am cumparat inca o revista Avantaje.Dupa ce am cautat in jumatate de oras am gasit-o in varianta cu gloss.
 Pana s-o gasesc cu gloss am avut parte numai de varianta de cadou cu sapun Himalaya sau simpla.

                                   Nuanta gloss-ului este 08 Cool Cream.Pentru cititoarele din Braila:am gasit revista Avantaje cu acest gloss la Rodipetul din Piata Saraca.
                                    Vineri a aparut un nou numar al revistei Click pentru femei.Revista costa acum 1, 8 lei si are cadou 6 etichete pentru conservele de toamna.
In numarul viitor (care apare pe 2 septembrie) putem cumpara revista si impreuna cu setul de rechizite de la Click!pentru femei.Acesta va costa 9 , 99 lei si va contine:creion , rigla , radiera, caiet, abtibilduri, penar si pix colorat si se va gasi in doua variante:TOM SI JERRY si LOONEY TUNES.Sunt atat de frumoase parca as vrea si eu sa incep scoala!In final va las cu doi elefanti draguti de la circul care stationeaza la noi in oras!O zi buna si o saptamana frumoasa!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu