sâmbătă, 13 august 2011

Cateva cuvinte

                       Au trecut cateva zile in care am lipsit de pe blog si recunosc ca am trecut printr-o perioada agitata.S-au adunat atatea lucruri de facut si cum suntem deja suntem in luna august si toamna bate cu pasi repezi la usa e perioada in care melancolia este la ea acasa.Nu-mi dau inca seama cum a trecut aceasta vara si imi plang de mila ca am ajuns la plaja doar de doua ori in aceasta vara.In aer se simte mirosul toamnei iar dimineata este deja racoare.In ultimele zile am alergat , pe langa plata facturiilor, dupa un mousse cu fir retractabil pentru laptop.Am ajuns la concluzia ca am mare nevoie de unul pentru ca vechiul meu mousse are un fir lung de 1,5 metri si numai eu stiu de cate ori l-am trantit , m-am incurcat in firul lui sau i-am spart geamul.Se pare ca este o misiune imposibila sa gasesc unul intr-un oras mic ca acesta si dupa lungi staruinte am reusit sa fac comanda la un magazin.Am gasit pe sit-ul Domo un exemplar si sper sa-l gasesc azi si in magazin.
                       In ultima luna am testat noua crema de la Iwostin si sunt multumita de ea.In curand voi publica si aici rezultatele testarii:
                      Va doresc o zi placuta si calduroasa!Sa profitam de acest maxi weekend si sa ne bucuram de tot ce ne inconjoara!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu