luni, 29 august 2011

Campania Gliss Ultimate Repair -saptamana 2

                                 La inceputul lunii august am fost selectionata pentru a participa la Campania de testare Gliss Ultimate Repair.Am primit produsele pe 18 august si am ales ca in fiecare saptamana sa vorbesc si sa va impartasesc parerile mele despre cele trei produse primite:samponul , balsamul si masca-tratament.
                                  Asa cum am mai afirmat parul meu a fost la baza blond natural.De cativa ani am ales sa-l vopsesc alternativ cu nuantele negru sau negru albastrui.De cand sunt am parul nu gras , ci foarte gras si din acest motiv il spal o data la doua zile.Un alt factor care a contribuit la degradarea firului de par este vopsirea.Imi vopsesc radaciniile in fiecare luna iar daca depasesc acest termen parul devine lins si fara volum .Situatia parului in prima saptamana de testare era:
                           Am consumat destul de mult din samponul Gliss Ultimate Repair.Imi samponez de fiecare data parul de doua ori pentru a fi sigura ca "scartie" de curatenie.Daca la inceput am folosit la fiecare spalare balsamul in cea de a doua saptamana de testare l-am folosit o singura data pentru ca imi da impresia ca imi incarca parul.Cei 200 de ml ai sai sigur o sa-mi ajunga pentru mult timp.In ceea ce priveste masca-tratament am observat ca se indeparteaza cam greu dupa spalare insa ii mai acord ceva timp pana sa revin cu o parere finala.Pentru doritoare am cautat in rafturile de cosmetice la hipermarket-ul Kaufland aceste produse iar preturile sunt urmatoarele:
-sampon 10-11 lei.Saptamana trecuta a fost la reducere la pretul de 10 lei.
-balsam 11 lei
-masca tratament 17 lei
                          Rezultatele folosirii gamei Gliss Ultimate Repair se vad in situatia parului meu:

                                                      

                                                                      Pupici!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu