luni, 12 martie 2012

Am testat detergentul de rufe de la Jovis

                               Am revenit dupa cateva zile de liniste cu parerea mea despre detergentul de rufe pe baza de sapun natural de la Jovis .L/am primit spre testare acum 1 luna si l/am folosit abia acum cateva zile.Am primit spre testare:
                              Mostra are 60 de grame si este recomandata pentru spalare automata/manuala.

Ingrediente:
sapun natural
floarea soarelui
masline
carbonat de sodiu
bicarbonat de sodiu


Instructiuni de utilizare:


Cantitate necesara pentru o incarcatura standard de rufe (aproximativ 4,5 kg):


1.pentru o spalare normala :20 grame de detergent
2.pentru spalari grele: 40 grame 
3.detergentul se adauga in compartimentul pentru detergent al masinii, direct in cuva sau in apa, in cazul spalarii manuale




                       Acest plic mi/a ajuns pentru 3 spalari.L/am folosit atat la masina de spalat cat si manual si parerea mea coincide in ambele cazuri.
                       Nu mi/a placut mirosul si nu recomand sa/l mirositi.Acesta este intepator si  irita .Consistenta detergentului este placuta si nu zgarie pielea in cazul spalarii manuale.Ii ofer un alt minus pentru faptul ca nu face clabuc si se dizolva greu in apa.Desi are aceste minusuri il prefer in dauna detergentului de pe piata .
                       Este pentru prima data cand folosesc un astfel de detergent si mi/a placut experienta.Merita incercat!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu