luni, 26 martie 2012

Revista Unica cu lotiune micelara de la Ivatherm

                              Astazi a aparut revista Unica pe aprilie.Am cumparat/o cu cadou :lotiunea micelara de la Ivatherm (de 100ml).Initial am crezut si eu ca este de 250ml insa Unica m/a dezamagit .Cumpar rar Unica si numai cand au un cadou anume.Notiunea de "cadou" este relativa in acest caz , deoarece nu prea se merita sa fie cumparata la acest pret.Revista contine:
UNICA de aprilie
Revista:

                             Brosura Deichmann si Bon Prix

                      Mini Catalog Oriflame si brosura "Sanatatea 100% naturala"
                         o parte din cartea "Clopotele" de Richard H'Arvell
                         3 mostre Nivea Q10(crema de noapte , de ochi si de zi) si mostra Vichy Neovadiol Gf


                        Luna aceasta revista este plina de inserturi iar pretul este de 15 lei(varianta cu cadou).Va tenteaza?

2 comentarii:

  1. rosemerta a introdus un nou comentariu privind postarea dvs. "Revista Unica cu lotiune micelara de la Ivatherm":

    si eu mi-am luat-o si am fost dezamagita ca era lotiune la 100 ml nu la250:(. si pe langa asta am gasit in ea doar mostre si oriflame.bonprix,deichamann, fara carte sau brosurica cu sanatatea:(

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna !Eu am cumparat/o din Vidin de langa liceul Progresul.Si pe mine m/a dezamagit ca nu s/a spus de prima data gramajul .O zi placuta!

    RăspundețiȘtergere