marți, 27 martie 2012

Drive testul meu cu ZorileStore

                                  Am primit vineri perechea mea de papuci de la  ZorileStore .Pot spune ca a fost dragoste la prima vedere si picioarele mele s/au relaxat in ei.Am ales acest model pentru ca imi place foarte mult culoarea si pentru ca nu au bareta la spate:
                       
                                   Mi/am putut alege modelul de papuci de la magazinul Zorile Store  si apreciez acest lucru .Modelul ales de mine se muleaza perfect si nu/mi da senzatia ca ma strange sau ca roade.De multi ani am aceste probleme si cand trebuie sa/mi cumpar incaltaminte este o adevarata problema.
                                  Un alt lucru care mi/a placut la Zorile Store este ca mi/au livrat produsul in 24 de ore.Coletul a venit frumos ambalat si curierul ales si/a facut foarte bine treaba.Marimea mea este 40 si mi se potriveste.Talpa este moale si nu se aseamana cu ce se gaseste in magazine.Am apreciat si eticheta produsului care ofera informatii esentiale clientului.
                                 Multumesc Zorile Store pentru ca m/au ajutat sa/mi rasfat cu adevarat picioarele si acum sa vina......vara( sa/mi scot papuci la plimbare).Campania in care se poate testa papuci doriti este inca activa asa ca (daca nu v/ati inscris) succes la testat.Pentru cine nu s/a inscris click AICI .

                                  Va saluta Pisicelul meu (s/a facut mare)

5 comentarii:

  1. Nicio legatura cu papuci sau cu minunatia aia de animalut, ti-am vazut poza in revista Avantaje. Am luat-o pentru cartea cu bunele maniere (jalnica in comparatie cu varianta romaneasca-bine ca nu am luat-o la pret intreg din librarie). De fapt, vroiam doar sa-ti psun ca ti-am vazut poza mica mica in revista. Iar al doilea lucru pe care tot vroiam sa ti-l spun dar nu puteam din cauza ca nu puteam comenta este ca si eu am avut colesterolul mare, de fapt dintotdeauna l-am avut mare dar am reusit sa-l scad pana la o limita acceptabila, nu te gandi ca e la 200 dar e acceptabil. Ma "atrageai: dinainte sa aflu ca esti bolnavioara dar cand am aflat m-am "legat" si mai mult de tine.

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc pentru comentariu Anonim.Este poza mea in Avantaje.Revista este slaba in ultimele doua luni.Am vazut/o si eu iar cartea nu se merita.Nu ai putut comenta pentru ca o perioada nu am permis accesul .Ma saturasem sa fiu atacata de o fata care se semna cu anonim.Persoana respectiva avea o problema cu faptul ca am fata alba ca ceara si multe alte prostii.Se lega de problemele mele de sanatate.Eu am aut colesterolul 396 si a fost o perioada tare grea.Acum este bine insa trebuie sa tin regim toata viata pentru ca nu am un metabolism normal.Iti multumesc si pentru aprecierea ta la adresa lui Pisicel.L/am gasit pe strada acum 3 luni si l/am luat acasa.Viata este frumoasa cu un animalut langa tine.O zi placuta!

    RăspundețiȘtergere
  3. Stiu ca l-ai gasit ca iti citesc de mult blogul. Sunt aceeasi care a comandat papucii. Nu stiu cum sa fac sa ma "botez" cumva. Stiu cum este viata cu un animalut, eu am avut unul 17 ani! Stiu si de colesterolul tau de 396, te citesc de f mult timp,eu l-am avut pe la 300 si il am f mare inca de la o varsta frageda (ce exprimare am gasit si eu), de pe la 15ani, cred, si evident am fost caz de studiu pentru multi doctori si nutritionisti ca mancam exact cum trebuie (intamplator sau nu, nu-mi plac mancarurile interzise la colesterol si oricum nu le mancam). Au renuntat toti sa ma studieze, mi s-au dat pastile, tratament, nu mi-au priit deloc si tot singura cu netul m-am redresat cumva spre 230, cu greu. daca as putea sa-mi pun un nick, ai stii cu cine vorbesti dar nu ma pricep decat sa dau pe "anonim"

    RăspundețiȘtergere
  4. Imi pare rau ca ai avut aceasta problema.Eu am colesterolul mare de la 13 ani.Au trecut 13 ani de atunci si pot spune ca a fost tare greu.Explicatia data de medici a fost ca nu am un metabolism normal din cauza glandei tiroide.M/am operat de 4 ani si colesterolul meu era tot mare.Cand am ajuns la 396 mi s-a dat o pastila de Atoris de 40.A trebuit sa renunt la alte medicamente , sa tin regim strict si sa nu ma supar.Sunt genul de persoana care pune totul la suflet si mi/a fost cam greu.Atoris a fost puternic si dupa 2 luni mi se facea rau dupa ce o luam.Acum trebuie sa/mi mentin nivelul colesterolului toata viata asa cum trebuie sa iau hormoni zilnic (pentru toata viata).Multa sanate!Poti sa/ti scrii numele la sfarsitul comentariului.O seara placuta!

    RăspundețiȘtergere