marți, 13 martie 2012

Happy me!

                      Buna !Am o veste super pe care vreau sa o impartasesc cu voi!Ieri am facut analizele la sange si acum 1 ora am luat rezultatul.Am avut parte de o surpriza:colesterolul meu este doar .............102!
                        Dovada:
                     Happy me!Dupa 2 luni de regim strict si medicamente am revenit la normal.Acum 2 luni aveam colesterolul 396 si astazi sunt atat de fericita!Au fost 2 luni atat de grele ....am avut parte de atatea renuntari .Mi/am invatat lectia si voi continua noul stil de viata pe care l/am adoptat!O zi frumoasa!

ps:revista OK! nu a aparut .O caut de vineri si nu stiu de ce intarzie.

11 comentarii:

  1. Felicitari sincere pentru aceste ruzultate multumitoare.
    Si eu as vrea sa tin regim mai strict, insa e greu...si costisitor.

    RăspundețiȘtergere
  2. eu te felicit pentru ca tiai dat silinta si iti urez multa sanatate si ai mare grija de tine ,.

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumesc!Ai mare dreptate in privinta regimului.Costa destul de mult si duce la multe renuntari.2 luni nu am mancat decat paine din grau integral , ciuperci, masline, cartofi fierti etc.O zi buna!

    RăspundețiȘtergere
  4. Analiza precedenta a fost facuta la acelasi laborator? Ia in calcul si faptul ca poate, de fapt, n-ai avut niciodata o valoare asa mare si a fost doar o eroare de procesare (aparat ne/decalibrat, reactivi expirati etc.). Si nu-ti zic asta ca sa minimalizez efortul tau de a tine dieta stricta, ci pentru a trage un semnal de alarma ca deseori laboratoarele gresesc. M-am confruntat cu o asemenea situatie anul trecut cand colesterolul total a fost determinat la valoarea de 294 si dupa o saptamana (fara dieta!)la un alt laborator, 124.
    Oricum, vezi ca nivelul colesterolului tau e prea scazut si asta poate cauza depresie si nu numai! Te pup si sa fii sanatoasa

    RăspundețiȘtergere
  5. Felicitari pentru rezultat! Eu as zice sa continui cu un stil de viata mai sanatos, daca tot ai trecut prin experienta regimului. Cred ca mai costisitor e sa te imbolnavesti decat sa mananci echilibrat.
    Sanatate si numai bine in continuare!

    RăspundețiȘtergere
  6. Buna Miki!Analiza precedenta este facuta in acelasi loc.Mi s/a spus prima oara ca am probleme cu colesterolul in urma unei ecografii.Ficatul meu era marit si acoperit de grasime.Prima oara am fost intrebata daca fumez , mananc gras etc.In ultimii 2 ani am trecut cu vederea ca din cauza glandei tiroide nu voi avea niciodata glicemia si colesterolul normal.Am patit/o si eu sa mi se greseasca analizele.
    Am vazut ca colesterolul este mic si trebuie sa/l maresc.Multumesc frumos pentru urari!Ma bucur ca mi s/a dat o noua sansa si am atatea lucruri de recuperat.

    RăspundețiȘtergere
  7. ma bucur pentru tine!multa sanatate iti doresc! :)

    RăspundețiȘtergere
  8. Felicitari! Sanatate multa !

    RăspundețiȘtergere