joi, 29 martie 2012

Revista Femeia pe aprilie

                                     Astazi am cumparat numarul pe aprilie al revistei Femeia.Am gasit-o (spre bucuria mea) cu suplimentul alimentar HOF IMUN FORTE de la Hofigal.
                                                  REVISTA SIMPLA


                                           CADOUL MEU:HOF IMUN FORTE 
                                    Cutia are 20 de comprimate masticabile cu echinacea , zmeura si lemn dulce.Acesta este indicat pentru intarirea sistemului imunitar si pentru probleme cu ficatul ( happy me-m-a nimerit).Acesta costa (conform site/ului shopmania.ro):


HOFIMUN FORTE  

9,77 RON
Prezentare: 1 comprimat contine 400mg extract din fructe de zmeur (Rubus HOFIMUN FORTE

HOFIMUN FORTE  

9,77 RON

Prezentare: 1 comprimat contine 400mg extract din fructe de zmeur (Rubus idaeus), 300 mg extract din partile aeriene si radacini de Echinacea purpurea si Echinacea angustifolia,...mai multe detalii
Revista contine si 2 declaratii privind destinatia sumei reprezentand pana la 2% din impozitul anual:
2 pliante:Deichmann si Oriflame
3 mostre Nivea Q10 (crema de ochi , de zi si de noapte) si o mostra Vichy Neovadiol Gf:
Revista plus suplimentul alimentar a costat doar 10 lei.Mi se pare o afacere buna pentru ca numai HOF IMUN FORTE costa 9,77 lei.Se poate gasi revista si cu roll-on Fa (la pretul de 11 lei) , crema pentru calcaie si un alt supliment alimentar.Va tenteaza?




6 comentarii:

  1. Tot "eu" sunt! Ma tenteaza foarte mult. Nu amvazut-o decat cu Fa sau crema de calcaie si nu m-au tentat niciuna nici alta. Nici nu stiam ca are si pastile de imunitate si chiar as fi foarte interesata dar nu o gasesc. O sa mai caut, probabil ca s-au dat foarte repede, ce sa zic.Este intr-adevar o afacere ca am mari probleme cu imunitatea adica e spre -1, daca se poate si tot timpul rontzai la tot felul de pastile, siropuri si capsule.

    RăspundețiȘtergere
  2. Ma bucur sa te "aud"!Si eu am vazut/o numai cu roll-on Fa insa am avut inspiratia sa intreb.Cadoul m-a nimerit la fix mai ales ca si eu am sistemul imunitar scazut pentru ca nu am glanda tiroida si nici metabolism normal.Cand am citit prospectul am vazut ca este indicat si pentru scaderea colesterolului si m/am bucurat.Am vazut produsele Hofigal si in magazinele naturiste.

    RăspundețiȘtergere
  3. Esti norocoasa ca ai gasit cu suplimentele,eu nu am vazut niciunde revista cu acestea!Dar tu macar ai nevoie de ele,asa ca sa-ti foloseasca!Eu am luat-o cu gel antibacterian pentru maini.

    RăspundețiȘtergere
  4. Buna Raluca!Cat de mare este gelul antibacterian?

    RăspundețiȘtergere
  5. Are 85 ml,este gel Alexandra de la Hofigal,am vazut ca e in jur de 11 lei in farmacii.

    RăspundețiȘtergere