miercuri, 14 martie 2012

Ce am cumparat astazi

pretuindviata.blogspot.com
                             Vreau sa va multumesc foarte mult pentru urari.A insemnat foarte mult pentru mine sprijinul vostru!Cum mi s/a dat o noua sansa am decis sa profit de ea si am facut deja prima schimbare:m/am tuns.Tot astazi a aparut (in fine) revista Ok!.Am vazut/o simpla (costa 4,5 lei) si cu cadou(scuze de cacofonie).Am cumparat/o cu Gloss Iluminador Volumen.
pretuindviata.blogspot.com
                               Nanta este 03 Mangue si este super!Am gasit/o din prima la rodipetul din statia de la Cimitir (din Vidin/Braila).Pretul revistei plus luciu de buze este de 5,5 lei.Mi se pare un pret foarte bun si sper sa gasesc alte cosmetice Yves Rocher.
                                M/am rasfatat astazi cu:
                                 Fardul este nuanta Lavande si a costat 4,5 lei.Ce poate fi produsul acesta?

                                                              Este:
                           Mi/am dorit aceasta pensula cand am vazut/o la revista InStyle.Nu am gasit/o cu revista insa am avut noroc s/o gasesc la pretul de 5 lei.Happy Me!

                                        A cumparat cineva revista Ok! cu cadou?O zi buna!

2 comentarii:

  1. Ce draguta este pensula :X
    Eu mi-am luat una la 4 lei, fara capac...si dupa trei utilizari a inceput sa ii cada parul :(

    RăspundețiȘtergere
  2. Si mie mi/a placut pensula!Nu am mari asteptari de la ea.O zi buna!

    RăspundețiȘtergere