vineri, 23 martie 2012

Prima impresie

                      Buna !Astazi  o postare la ceas de seara  cu papucii de la ZorileStore.I/am asteptat inca de ieri si a aparut o mica problema:nu am dat numele meu complet.Cei de la ZorileStore au fost atat de draguti incat m/au sunat de doua ori.Ieri s/a rezolvat problema si acum o ora i/am primit:.
             Happy Me!Mi/am bagat picioarele in ei la propriu si pot spune ca/i iubesc deja!Modelul meu este usor de purtat  si nu se aseamana cu acei papuci tari (care ma rodeau ).Revin peste cateva zile cu alte impresii.Modelele de papuci disponibile la ZorileStore sunt AICI .

                   Un sfarsit de saptamana placut!

10 comentarii:

  1. Super draguti,am si eu unii in genul acesta de la o revista cumparata in vara.
    Eu nu prea am inteles care e faza cu testarea.
    Trebuie sa cumperi ceva si primesti acest model de papuci pentru testare? Sau pur si simplu te treci pe lista si primesti papucii ca la creme si alte produse?

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna!Nu trebuie sa cumperi nimic.Completezi datele (faci si postare pe blog pentru ca iti trebuie link/ul) si ti/i trimit ei.Iti poti alege tu modelul si numarul.Initial a fost campania pentru 100 de detinatori de bloguri dupa care au marit la 400.

    RăspundețiȘtergere
  3. Datorita postului tau anterior am aflat de site, si am si comandat o pereche de sandale pe care mi-o doream de vreo 2 ani dar nu am gasit niciodata resursele sa mi le cumpar si acum erau la jumatate de pret si am primit si o pereche de papuci cado'. Stiam ca sunt comozi si de aia am comandat fara sa astept concluziile tale. Sunt intr-adevar super comode si frumoase.

    RăspundețiȘtergere
  4. Buna Anonim!Ma bucur ca te/am putut ajuta!Parerea ta inseamna foarte mult pentru mine si/mi arata ca munca mea este apreciata.

    RăspundețiȘtergere
  5. Ah, acum am primit trei mailuri de la ei...in care imi spuneau sa trec la pasul 2 din prima etapa. Inseamna ca sunt pe drumul cel bun :D
    Iti multumesc frumos!

    RăspundețiȘtergere
  6. Cand am descoperit eu blogul tau nu stiu de ce nu puteam comenta fara sa am cont pe nu stiu ce imi cerea acolo. Acum pot, nu stiu ce ai schimbat si am multe de spus. Sunt abonata prin mail la tine si citesc cu mare interes tot ce scrii si ma ajuta enorm ca scrii cand apare urmatorul numar dintr-o revista, am mare nevoie de informatiile acestea plus ca tot ce scrii este foarte interesant si imi este de ajutor.

    RăspundețiȘtergere
  7. Ma bucur foarte mult sa aud aceste lucruri!In aceea perioada restrictionasem accesul pentru ca primeam multe comentarii rautacioase de la anonimi.O seara buna!

    RăspundețiȘtergere