vineri, 30 martie 2012

Carti cadou la ziarul Click

                           Buna!Saptamana viitoare va fi speciala pentru cei care-l citesc pe Jules Verne.Ziarul Click ne ofera:





"
Click! îţi face cadou, începând de luni, 2 aprilie, celebrele cărţi ale lui Jules Verne. Vei primi gratuit, împreună cu ziarul tău preferat, câte un roman al scriitorului citit în toate colţurile lumii.
Luni, marţi, miercuri şi joi te aşteaptă la chioşc, împreună cu o ediţie plină de exclusivităţi din ziarul nostru, şi o carte de aventuri.
„Doi ani de vacanţă", „20.000 de leghe sub mări", „O călătorie spre centrul pământului" sau „Căpitan la 15 ani" sunt doar câteva din lista celor peste 30 de titluri pe care le punem „la bătaie".

                                               Sursa:www.click.ro
                                              Eu astept cu nerabdare!Va tenteaza?














2 comentarii:

  1. Sincer, nu ma tenteaza pentru ca nu-mi place Jules Verne, cred ca este mai mult pentru baieti, nu m-a tentat niciodata nici macar sa rasfoiesc o carte desi ai aveau in casa cateva, cred luate in speranta ca-mi vor placea. Tot nu am gasit revista Femeia cu pastile. :-( Maria

    RăspundețiȘtergere
  2. Pe mine nu ma tenteaza pentru ca deja le am de cand eram copil. Le-am si citit, mi-au placut si erau perfecte pentru a hrani dorinta de aventura a copiilor "epocii de aur". Le recomand celor tineri, chiar daca unele dintre ele nu mai sunt asa de fantastice cum erau acum 30 de ani!

    RăspundețiȘtergere