luni, 2 aprilie 2012

Ziarul Click cu carte de Jules Verne

                                 Buna!Astazi am fost matinala si la 7.45 mi-am cumparat ziarul Click cu carte de Jules Verne:
    Click cu cartea "De la Pamant la Luna" a costat doar 1 leu."De la Pamant la Luna " este numarul 14 al colectiei Jules Verne.
Am gasit un alt exemplar al colectiei ( "Robur Cuceritorul.Stapanul Lumii"-numarul 31 al colectiei ) la chioscul de ziare din Vidin (aproape de capat).Am vazut ca astazi s-a ajuns pe blogul meu intreband cat costa cartea plus ziar.Este vorba de doar 1 leu si mi se pare o afacere buna.Maine apare un alt volum .O dupa-amiaza placuta!

6 comentarii:

  1. Bravo ca le-ai prins....la mine in oras am gasit doar Burse de calatorii....pupici!

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna Alexandra!Sper ca si maine sa le apuc.O seara frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  3. Hahaha! Arata exact la fel cu cele ale mele din copilarie

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. unii vanzatori de ziare, desi primesc intre 10 si 20 carti nu dau niciuna. Azi dimineata am fost la chioscuri la prima ora, odata cu cei care aprovizioneaza si chiar daca primeau cutia cu carti in fata mea, au fost multi care strigau "N-am!!!".
      "Nici macar pentru primul client n-aveti doamna?" ,
      "Mai baiete, tu n-auzi ca n-am?"

      Ștergere
  4. Am patit si eu la fel.Se uita la tine ca si cum ti-ar da ceva gratis.Avea cutia in fata mea (plina) si-mi spune ca nu are.In alta parte imi spune ca le da numai la clientii fideli (care se trecusera deja pe o lista).Imi este sila de atitudinea lor.

    RăspundețiȘtergere
  5. am cateva romane in dublu exemplar. as vrea sa le schimb cu cineva care are la fel. va rog sa ma contactati: forzza33@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere