joi, 26 aprilie 2012

Reviste care apar in aceste zile

                                     Buna!Astazi a aparut noul numar al revistei Avantaje.Revista se gaseste atat simpla (fara folie ) cat si cu "cadou"."Cadou" este o notiune relativa la aceasta revista pentru ca este vorba despre un gel de dus (care se gaseste in 4 variante) si costa ....15 lei.Revista simpla este 7 lei iar cu cadou este 15 lei.Eu nu o s-o cumpar si asa cum am laudat-o de atatea ori acum o critic.Nu se merita sa dai 15 lei pe un gel de dus cand cu aceasta suma poti lua 2 geluri de dus de alta calitate.Cel oferit de Avantaje mi se pare cam dubios.Am vazut revista la raft la Kaufland si i-am spus "pas".Cei de la Ringier (care au preluat Avantaje) nu prea ii acorda atentie acestei reviste si tin sa cred ca o favorizeaza pe Unica.Nu am uitat si de raspunsul impertinent al persoanei care se ocupa de pagina de facebook al  revistei Avantaje.Aceasta uita ca-si primeste salariul datorita noua .
                             Zilele acestea trebuie sa apara si Glamour:
                                                   Sursa:pagina de facebook a revistei Glamour                        Femeia ne va oferi in aceasta luna samponul/balsamul de la Garnier:(la pretul de 8,9 lei)
                                               Sursa:www.femeia.ro


 Apreciez strategia celor de la Femeia de a scadea din pretul revistei pentru a ne atrage.Felicitari pentru ca se gandesc si la cei care strang cu greu banuti pentru o revista.
                                          The One ofera in aceasta luna o geanta in doua modele:
                       Revista plus geanta va costa 13,9 lei.


                                              Va tenteaza ceva?

8 comentarii:

  1. Ma tenteaza Femeia cu un balsam. Si da, Femeia are un pret atractiv, nu stiu de ce l-au scazut, bravo !

    RăspundețiȘtergere
  2. Cadoul de la Femeia merita !Foarte frumos din partea lor!

    RăspundețiȘtergere
  3. Mie mi-a placut revista Femeia dintotdeauna! N-am vazut atatea subiecte "piţipongeşti" ca-n alte reviste glossy, iar redactorii aia care scriu articole in ea par ca traiesc printre noi (spre deosebire de ceilalti, de la alte reviste). Bineinteles ca am sa iau revista, chiar daca cadoul nu ma incanta pentru ca nu-mi priesc acest gen de produse.

    RăspundețiȘtergere
  4. Ai dreptate Miki!Si eu o s-o cumpar iar samponul il fac cadou.In majoritatea articolelor se simte cum acestia pun suflet .

    RăspundețiȘtergere
  5. Eu am luat Avantaje cu gel de dus albastru si pot sa-ti confirm ca miroase rau,a sapun lichid ieftin,probabil asa o sa-l si folosesc.O sa-mi iau si Femeia dar numai cu balsam,samponul nu mi-a placut deloc!
    Weekend frumos iti doresc.

    RăspundețiȘtergere
  6. Buna Raluca!Eu am vazut Avantaje cu gel de dus verde si dupa ce l-am analizat am zis "pas".Se pare ca este made in China.Prefer cu acesti bani sa-mi cumpar un gel de dus de calitate.Eu o s-o cumpar cu sampon pentru ca balsam nu folosesc.Un sfarsit de saptamana placut si tie!

    RăspundețiȘtergere
  7. Eu probabil voi cumpara revista Femeia si ma tenteaza si The One. Un sfarsit de saptamana minunat!!!!

    RăspundețiȘtergere
  8. Buna Mihaela!Cred ca Femeia apare astazi.Un sfarsit de saptamana cat mai placut si tie!

    RăspundețiȘtergere