vineri, 20 aprilie 2012

Revista Femeia de azi /nr.15

                                  Buna!Astazi a aparut numarul 15 al revistei Femeia de Azi.Revista costa 1,7 lei si are 37 de pagini.
                Revista vine in folie si prezinta o noutate fata de celelalte numere.Talonul razuibil se afla acum in interiorul revistei .(la pagina 4)
                Vreau sa-mi impart bucuria cu voi si sa va arat noua mea "jucarie":
              Este un Samsung GT-3370 nou pe care mi l-am dorit foarte mult pentru ca are 3G si-l pot folosi pentru a introduce cartela mea de Digi.Cine are telefon mobil de la Digi stie ca acesta merge numai pe telefoanele care au acest "celebru" 3G.L-am comandat ieri prin internet si in aceasta dimineata l-am si primit.
               Va doresc sa aveti parte de un sfarit de saptamana calduros!

6 comentarii:

  1. Vezi ca a aparut clik pofta buna astazi. La pretul de 2,5 ron ofera diverse cadouri precum, patru forme de briose, doua forme de briose individuale, forma pentru oua (fluturas, iepuras, peste, stelute).
    E pe alese, dar la pretul asta merita.

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna!Eu l-am vazut la un Rodipet astazi simplu .Am aflat ulterior care are aceste cadouri.Multumesc frumos pentru informatie.

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu-mi plac telefoanele in general si daca da sms si da apeluri e minunat pentru mine, daca mai face si o poza e nemaivazut dar stiu cum e sa-ti doresti ceva si sa obtii lucrul acela asa ca ma bucur pentru bucuria ta. Maria

    RăspundețiȘtergere
  4. Multumesc Maria!Am umblat 2 zile prin ploaie pe la toate magazinele din Braila.Nu l-am gasit asa ca l-am comandat prin internet.Un sfarsit de saptamana placut!

    RăspundețiȘtergere
  5. Multumesc Ioana.Ti-am descoperit blogul si l-am trecut in lista mea.Esti o draguta!

    RăspundețiȘtergere