miercuri, 18 aprilie 2012

Click !pentru femei/nr.15

                                   Hristos a inviat!A trecut prea repede si aceasta sarbatoare si acum ne pregatim pentru a reveni cu forte proaspete.Astazi am ales sa va prezint (cu intarziere) numarul 15 al revistei Click!pentru femei .Este ultimul numar al revistei si a aparut vineri /13 aprilie.
                                           Revista simpla:
                   Revista costa 1.5 lei si vine in folie.Ea contine trei vouchere cadou de 20 de lei (valabile la raioanele de femei , barbati si copii) la magazinele Spider Stores.Partea cea proasta si pe care ei nu au mentionat-o de la inceput este ca acestea sunt valabile numai la cumparaturi de cel putin 100 de lei din fiecare raion.


                   Revista are 42 de pagini si se gaseste alaturi de cartea "Jane Eyre" de Charlotte Bronte la pretul de 10 lei.Saptamana viitoare va fi oferita tot impreuna cu revista cartea "Vilette" de Charlotte  Bronte la acelasi pret.
                  Eu am petrecut Pastele alaturi de sotul meu si de Pisicel (care este atat de simpatic):
                                               Tare obosit este
                                         Eu de Paste (era ploaie si frig):
                                                  O saptamana calduroasa!

9 comentarii:

  1. Cum sta micutu' cu "roatele" in sus... Tare-i dragut! De tine, nu mai zic cat esti de tanara si frumoasa pentru ca sunt sigura ca stii. Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc mult Miki!Pisicul ma surprinde in fiecare zi.Este foarte recunoscator ca l-am salvat dupa strada.O saptamana placuta!

    RăspundețiȘtergere
  3. Cred ca-l pui la munca de-i asa obosit micutu' :))multa sanatate si veselie!

    RăspundețiȘtergere
  4. Subscriu la ce a scris miki. Maria

    RăspundețiȘtergere
  5. Buna Raluca!Micutul se joaca cu tot ce gaseste si "se antreneaza" cu sotul meu.Multa sanatate si tot ce iti doresti!

    RăspundețiȘtergere
  6. Sa stii ca si eu intentionam sa cumpar revista dar bine am facut ca nu am cumparat-o .....era corect sa se specifice tot despre cupoanele de reducere....sa stii ca mereu ma uit la tine pe blog ca sa aflu ce mai e nou in materie de reviste.te pup

    RăspundețiȘtergere
  7. Buna Mihaela.Eu vazusem acest anunt cu cateva zile inainte de aparitia revistei si nu specificau nimic.O zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  8. ой,какое Рыжее очарование!

    RăspundețiȘtergere