marți, 3 aprilie 2012

O postare trista

                               Astazi am ales sa vorbesc despre soarta unei  persoane din anturajul familiei mele.O cunosteam pe Mimi  inca de acum cativa ani.Multa vreme ne-a legat acelasi destin trist.Amandoua am fost batute , umilite de cei care ne jurau iubire.Dupa principiul "te bat pentru ca te iubesc" Mimi  nu a avut parte de un final fericit.La 35 de ani a ales sa se spanzure.A lasat in urma 2 copilasi (de 12 si de 10 ani ) si o bruta de sot.
                             Ma simt vinovata ca eu am reusit sa ma salvez si sa pun punct unei relatii toxice.Ea a avut parte numai de tot ce este mai rau de la acel animal.A fost casatorita cu forta de parinti pentru ca respectivul era bogat.A fost batuta , umilita si tot satul stia de soarta ei.Legea nu a ajutat-o cu nimic si acel animal s-a ales doar cu amenda.Ieri a ales sa se spanzure pentru ca animalul i-a spus ca doar daca se omoara o sa scape de el.Ii consider raspunzatori de moartea ei si pe parinti care inca traiesc cu niste conceptii arhaice.In urma ei a lasat 2 copilasi nevinovati care au avut parte si ei de multa suferinta.
                          Sunt sigura ca acolo SUS o sa aiba parte de mai multa liniste.
                                                    O sa-mi fie dor de tine !

6 comentarii:

  1. Imi pare foarte rau ca a trebuit sa treci prin asta dar totodata te admir ca ai avut curaj sa spui STOP atunci cand a trebuit si sa nu se ajunga la ceva mult mai grav. Mult curaj si speranta ca viata ta se poate schimba in bine!!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna Mihaela!A fost o perioada foarte grea .Am terminat relatia dar nu am scapat usor.Au urmat inca doi ani de teroare (ma urmarea , ma ameninta ).Ma bucur ca te-am cunoscut!

    RăspundețiȘtergere
  3. imi pare foarte rau si sincer acum cand citeam randurile scrise de tine plangeam si plang ,nu se poate dragi mamici ,femei ,fete nu se poate in secolu 21 sa fiti batute ,sclave si mai rau sa faceti un pas atat de dureros pentru cei doi copii .dumnezeu sa o ierte si sper ca acei copii vor avea parte de zile bune de azi inainte - despre el nu pot spune decat nui dreptate facuta in tara asta eu las spanzura incet cu incetu pina sar cai ,pina ar spune cu ultimele cuvinte ca regreta ce ea fcut bietei femei , dupa ce ca viata asta este grea si dura si rece ..imi pare nespus de rau .sincere condoleante .

    RăspundețiȘtergere
  4. Multumesc Claudia!Mimi a avut parte de 17 ani numai de suferinta.Sunt sigura ca acolo SUS va avea parte de mai multa fericire.Cat despre acel animal nici nu a venit ieri la priveghi.Imi pare rau de tineretea ei si de cei doi copilasi.O zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  5. :( ce trist. nici nu-ti poti gasi cuvintele intr-o asemenea situatie. pacat de copii, insa pentru ea poate e mai bine asa.

    Cat despre tine, ma bucur ca ai reusit sa te smulgi dintr-o asemenea situatie. Nu pot sa-mi inchipui cum e sa stai langa un om de care ti-e frica si apoi sa te decizi sa faci orice ca sa scapi...

    RăspundețiȘtergere
  6. Ai dreptate Alina!17 ani de suferinta s-au incheiat brusc.Astazi a fost ingropata.
    A fost tare greu sa scap de fostul meu prieten.Avea impresia "ca nu am suferit destul" si ca "ma bate pentru ca ma iubeste si trebuie sa ma educe".Nu doresc nimanui sa treaca prin asa ceva.Important este ca dupa 6 ani am reusit sa pot merge pe strada fara sa=mi fie frica.O zi buna!

    RăspundețiȘtergere