vineri, 6 aprilie 2012

Sondaje

                              Buna!Sper sa aveti parte de un sfarsit de saptamana placut!Astazi m-a ajutat ploaia sa fac o baie generala asa ca am ajuns acasa ca "o curca plouata".
                        Vream sa va anunt (pentru doritoare) ca pot oferi in aceasta luna 20 de invitatii pentru completarea unor sondaje de opinie.Link-ul este acesta:
                        http://www.askgfk.ro/index.php 
                       Cand se aduna 1000 de puncte se pot schimba in bonuri valorice de 100 lei noi.Cine doreste imi poate lasa adresa de email intr-un comentariu la aceasta postare (nu o s-o fac publica) si va trimit invitatia.
                        O zi placuta!

7 comentarii:

  1. Suna interesant, insa eu nu inteleg unde pot sa folosesc bonul valoric?
    Am citit la ei pe site, insa nu am gasit multe informatii cu privire la nedumerirea mea.
    Sunt ca niste bonuri de masa ce sunt acceptate in magazine sau cum ?

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu era 100 de lei la 1000 de puncte sau sunt eu aiurita?

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu esti aiurita pentru ca am gresit eu.Chiar este 100 lei la 1000 de puncte.Modific acum!Multumesc pentru sesizare.

    RăspundețiȘtergere
  4. Maria bonul poate fi folosit in orice magazin care accepta bonuri cadou/tichete de masa.Eu am avut bonuri cadou (de la alte promotii) si le foloseam in Kaufland sau Carrefour.

    RăspundețiȘtergere
  5. Nu toti "anonim" sunt Maria sa stii :-)). Eu sunt insa, in mod sigur. Sa stii ca sunt inscrisa pe nenumarate astfel de site-uri de foarta multa vreme si nu am strans pana acum nici jumatate de suma. la multe chestionare nu sunt in target-ul lor iar la cele potrivite pentru mine sunt foparte rare si se dau putine puncte astfel incat e greu sa ajungi la suma necesara de puncte pentru a si primi bani. Asta daca vroiai sa stii . Cred ca undeva e o smecherie :-D. Maria

    RăspundețiȘtergere
  6. Eu am 502 puncte.E un site serios.Nu sunt Maria:). O zi frumoasa

    RăspundețiȘtergere
  7. Nu stiam de existenta acestui site. Iti multumesc pentru informare!

    RăspundețiȘtergere