miercuri, 25 aprilie 2012

Revistele lunii mai

                               Buna dimineata!Eu mi-am inceput ziua inca de la 4.40 si ma mir cata energie am.Traiasca spirulina si omega 3!Vreau intai sa  va multumesc pentru ca am ajuns la 50 de persoane care-mi urmaresc blogul.Va multumesc din suflet!Nu as fi crezut niciodata ca o sa ajung la acest prag.
                            Ieri a aparut revista Unica la chioscuri.Am vazut-o atat simpla (la pretul de 7,9 lei) cat si cu cadou (DVD TRACY ANDERSON - METODA DE 30 DE ZILE la pretul de 17 lei).
                                                Sursa:libertatea.ro
                            Astazi a aparut Cosmopolitan si am vazut-o doar simpla (la pretul de 8,9 lei):
                                                 Sursa:www.lirc.ro
                                De ieri astept sa apara Avantaje insa nu este la chioscuri.Am intrebat cand apare si cei de la Avantaje nu mi-au  raspuns nimic.Buna strategie de marketing!Se pare ca cei care au preluat Avantaje nu pot sa tina pasul cu cei de la Edipresse.
UPDATE:raspunsul celor de la  Avantaje:






                       Sursa:pagina de facebook Avantaje


                             Ce spuneam de strategia de marketing?Avantaje dezamageste in ultimele luni.


                                O zi calduroasa!

6 comentarii:

  1. Da, Avantaje m-a dejamagit si pe mine im ultimile luni. Eu luna asta astept Femeia si Glamour, desi in trecut cumparam Avantaje si Prevention (care a disparut).

    RăspundețiȘtergere
  2. A aparut astazi Avantaje cu un gel de dus la pretul de 15 lei.Eu una nu o s-o cumpar.Femeia trebuie sa apara cu sampon/balsam de la Garnier.

    RăspundețiȘtergere
  3. Vai ce i-as fi spus fufei care "ţine" pagina de FB a revistei Avantaje... Si nu-i timpul pierdut, ca uneori mai uit ca-s "o doamna" :D I-a mai raspuns aiurea uneia care spamma wall-ul cu nu's ce oferte vintage si bine i-a spus Anda Zelenca ca putea sterge comentariul decat s-o ia pe aratura in halul asta. Abia m-am abtinut aseara sa nu-i scriu ceva "de dulce"

    RăspundețiȘtergere
  4. Cata dreptate ai Miki!Probabil se crede prea legata de scaunul de la Avantaje.Uita ca poate sa dispara si Avantaje asa cum au disparut Diva , Look , Prevention.Imi este rusine mie de nesimtirea ei!

    RăspundețiȘtergere
  5. Cate nesimtire din partea celei de la Avantaje!!!!

    RăspundețiȘtergere
  6. Este prea putin spus nesimtire Mihaela.Pana la urma au sters aceste comentarii.

    RăspundețiȘtergere