luni, 9 aprilie 2012

Despre traficul din Braila

                              In aceasta toamna o sa numar 27 de ani de locuit in Braila .De aproape 1 an o mare parte (si cea mai circulata) a intrat in reparatii.Se scot sinele , se darama podul de tramvai si se opreste traficul.S-a intamplat ca tot Dorobantiul sa intre in reparatie si ca tata sa aiba nevoie de piese auto  .Cum pe acest bulevard sunt concentrate majoritatea magazinelor de piese auto  se face ca aterizez si eu pe acolo.Este bine spus ca aterizez pentru ca imi bag piciorul in prima groapa gasita in cale.Ma uit in fata mea si vad un mare santier plin de noroi si de muncitori care stau rezemati de garduri.Cum sa ajunga Aurelia macar sa intrebe de piesa auto noua de care avea nevoie?Imi fac curaj  si incep sa evit una cate una toate obstacolele din fata mea.
                           Ma chinui sa incerc sa nu-mi patez cizmele mele crem si trec pe langa muncitorii care se uitau de parca nu mai vazusera o femeie in viata lor.Plina de noroi intru in fiecare magazin (si cred ca sunt 12 ) si tot nu gasesc ce cautam.A fost ultima oara cand apelez la astfel de magazine.Am descoperit piese auto online AICI si scap si de corvoada de a cauta prin tot orasul. 
                          Lumea Auto iti face plinul lunar! Cumpara orice produs si esti inscris automat in campanie! Campania se deruleaza lunar si castigatorul este extras lunar pe data de 1 a fiecarei luni.”               
                            Pe mine ma intereseaza si economisesc timp si bani! Pana va fi gata Dorobantiul sigur tata va avea nevoie inca de multe piese auto .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu