duminică, 29 aprilie 2012

Un nou catalog Yves Rocher /aprilie 2012

                          Buna ziua!Astazi postez mai tarziu pentru ca am avut un soc in privinta facturii la curentul electric.Persoana care a citit ne-a trecut 960 de kilowati in plus .Ne-am trezit astfel ca trebuie sa platim 560 lei (noi).Cat de orb sa fii ca sa nu citesti corect!
                           Tot astazi am primit si o veste buna de la postas.Am primit dupa mult timp un catalog Yves Rocher.
                      Pentru o comanda rapida se primeste rimelul roz (care este oferit de ceva timp) si pentru o comanda mai mare de 29 de lei se primeste setul de gentute.Eu am primit si aceasta mostra:

                        Nu se plateste transportul decat daca comanda este sub 70 lei.Mi se pare slaba oferta si-i spun "pas".Va doresc o duminica placuta !
                             Nepotica mea cu un pui mic de pisoi

2 comentarii:

  1. Am primit si eu oferta si nu se merita comandat din ea.
    Foarte frumps pisi!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ai dreptate!Mi se pare o ofensa acest catalog.O zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere