luni, 23 aprilie 2012

Click!Pofta buna!/aprilie 2012

                                                 Buna!La Braila ne bucuram de o zi cu soare si am trecut deja la tricouri.Iubesc soarele si mirosul de liliac din casa mea.Am inceput dimineata cu o veste atat de frumoasa:CFR Cluj a luat bataie cu 4-2 la fotbal.De bucurie dansam in casa la 5 dimineata.Nu cred ca am spus dar tin cu Steaua Bucuresti.
                                      Un suflet a fost atat de draguta sa ma anunte ca a aparut revista Click!Pofta buna! cu forme de briose , forme pentru budinca si forme din silicon pentru omlete.Eu am gasit revista la Immedio cu cele mentionate mai sus si am cumparat-o cu:


                                        Revista cu formele pentru briose costa doar 2,5 lei.Acestea vin gratis la revista dar se gasesc greu.Eu am gasit revista simpla la Rodipeturi si in Kaufland.Acest numar are 50 de pagini si se gaseste in folie.Este o afacere buna pentru ca aceste cadouri sunt reeditate insa de aceasta data sunt gratis.


                                         O saptamana frumoasa!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu