marți, 24 aprilie 2012

Revista "Ce se intampla doctore?"/mai 2012

                                             Ieri a aparut si numarul pe mai al revistei "Ce se intampla doctore?".Aceasta se gaseste atat simpla(la pretul de 6,5 lei ) cat si cu cadou.Eu am cumparat varianta cu cadou la pretul de 10,9 lei.
Revista simpla:

                              Revista cu cadou are 146 de pagini iar cadoul este aceasta trusa de farduri (18 culori).Inserturi sunt:
                            -"Ghid de sanatate"/valabil intre 03.05.2012-30.05.2012 la Sensiblu
                            -3 Always Everyday fresh 
                              -mostra de 1,5ml Vichy Idealia
                              -mostra L"Oreal Revitalift 10  Total Repair


                          Imi place foarte mult trusa si fardurile sunt de calitate.Eu am cumparat revista din Immedio si erau cateva exemplare.
                        Va tenteaza?

5 comentarii:

  1. ma bucur ca datorita tie pot sa fiu la curent cu ceea ce apare nou pe piata!!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. sunt frUmoase culorile, sa folosesti trusa cu placere! si poate spui vreo 2 vorbe despre cum ti s-a parut mostra de la Vichy.

    RăspundețiȘtergere
  3. de la ce firma e trusa de farduri? produsa unde?

    RăspundețiȘtergere
  4. Multumesc Alina!Si eu sunt curioasa in privinta cremei pentru ca am auzit numai vorbe bune despre ea.

    RăspundețiȘtergere
  5. Anonim:
    Trusa expira in decembrie 2014 si este produsa in China si importata de o firma din Polonia.Eu am avut si alte farduri made in China cu care m-am inteles bine.

    RăspundețiȘtergere