miercuri, 2 mai 2012

O postare trista

                               Buna!Sper ca vacanta voastra a fost mai frumoasa ca a mea!Eu am un deces in familie si voi lipsi 2 zile.Zilele acestea ne luptam cu birocratia romaneasca.Persoana respectiva a decedat sambata si pe noi ne-au anuntat tocmai duminica.Ne-am dus tot atunci la morga si surpriza:ni s-a spus sa venim tocmai miercuri pentru ca personalul de acolo este in vacanta!Astazi am stat 2 ore la morga Braila pana sa-si aminteasca doctorita ca la 8 trebuia sa fie la program.Alta greutate este ca mortul nu avea buletin si acum trebuie sa alergam sa-i facem pentru ca nu-l dau de la morga fara acesta.Sunt curioasa cine cred ei ca o sa semneze pentru buletin?Decedatul nu poate.La Biserica alta piedica.Nu-l primesc preotii pentru ca nu si-a platit contributia la Biserica.Nu stiam ca exista asa ceva!In astfel de momente iti vine sa te dai cu capul de pereti!


                                      O zi frumoasa!

8 comentarii:

  1. condoleante! stiu cum e am trcut acum doua luni prin asemenea suferinta intreaga familie iar legat de contributie ( o mare tanpenie exact asa a fost la bunica mea ,platesti scapi nu stai cu mortu in casa pina scoti bani.. am vrut sa fac plangere sincer mai e o chestie la noi cu tarif pus de preot cititul stalpilor tarif 100 ron inmormantarea 200 ron plus covoras preotului ,plus lumanari cumparate de la biserica nu din alta parte dar tot 100 ron neau ajuns cu tot cu toiag si tamaie si uitea asa am tras linie si sau dus 60 milioane ca stai la sat se da de pomana ea tolic,ea camasa ,ea paturi ,prosoape si cate 50 ron ori 4 gropnicer(cei ce sapa groapa) 200 ron dintrun foc dar nu numai bani le dai si ceva la noi sa da paturica apoi manacrea care na fost de loc eftina ,sicriul + haine mort ,masa care se da de pomana ,dascal ,cristiac etc ca sunt vreo daoi care canta cu preotul si lista credema continua durere de in suflet dar si de cap am avut cu toti si nu mai pui ca am avut 80 porti de peste si sau terminat toate deci la nunta nu se mai duce lumea dar la mort vin cu totii .

    RăspundețiȘtergere
  2. Condoleante :(

    Din pacate, in Romania, nu te lasa nici sa mori in liniste...

    RăspundețiȘtergere
  3. Cata dreptate ai Claudia!Urmeaza episodul groapa (20 de milioane pe 7 ani):adica dupa 7 ani iti scot mortul din groapa daca nu o cumperi iar.De gropari ce sa spun:16 milioane sa-ti sape o groapa!Preotii nu vor sa primeasca mortul daca nu le platesti 6 milioane (in afara de contributia la Biserica , taxa pe lumina si de covor).Parca accesul la Biserica era liber.

    RăspundețiȘtergere
  4. Multumesc Alina!Nu recomand nimanui sa moara daca nu are buletin si vreo 100 de milioane in cont!

    RăspundețiȘtergere
  5. Condoleante si sa treci cu bine peste acest necaz!

    RăspundețiȘtergere
  6. Doamne Sfinte,numai in Romania sa nu mori(nici sa traiesti nu prea-ti vine fie vorba intre noi)!Condoleante si sa treci cu bine peste toate.

    RăspundețiȘtergere
  7. Condoleante!!! si ai grija de tine!!!

    RăspundețiȘtergere