marți, 8 mai 2012

Am testat:Crema bronzanta pentru corp si maini de la Lush

                          Nu am scris de ceva timp ce produse testez .Astazi am ales sa scriu despre Crema bronzanta pentru corp si maini Charlotte Island de la Lush.

PARCA ESTE CIOCOLATA

MIROSUL ESTE DEOSEBIT
Nu iese prea mult in evidenta
                   Imi place bronzul si pot spune ca ador aceasta crema.Recipientul are 100 grame si cum il deschizi te da pe spate mirosul puternic de ciocolata.


                   Imi place pentru ca:


-miroase super si se pastreaza mult timp dupa aplicare
-are o consistenta cremoasa 
-intra usor in piele si se aplica rapid
-nu lasa pete
-hidrateaza datorita uleiurilor organice de lamaie , aloe vera , avocado  si papaya
-un tub ajunge cel putin 2 saptamani
-este delicat pe piele 
-isi face efectul de la prima aplicare


              Ingrediente:
-uleiuri organice din lamaie, aloe vera, avocado si papaya


             Nu-mi place pentru ca:
-produsele Lush nu se gasesc in Braila


                Este primul meu produs Lush si pot spune ca le ador!Eu am primit aceasta crema de la cineva din Bucuresti.


                         Va plac produsele Lush?

9 comentarii:

  1. Da,le iubesc!Am si eu cateva sapunuri care miros absolut delicios,de mi-e mila sa le folosesc.Ma bucur ca ai facut acest review,o sa-mi iau si eu pt ca nu-mi place sa stau la soare.Daca te dai sa zicem doar pe picioare se vede diferenta de culoare si cat de puternic a iesit fata de inainte de a-l folosi? Pup.

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna Raluca!Se observa usor diferenta de culoare daca te dai numai pe picioare.Desi pare inchis la culoare nu se vede o diferenta mare la aplicare.O seara placuta!

    RăspundețiȘtergere
  3. pentru bronzat am incercat doar acum vreo 5 ani crema Nivea, dar, desi arata frumos destul de mult timp, cand ma hotaram sa nu mai folosesc, eram numai pete :))

    RăspundețiȘtergere
  4. Eu nu folosesc autobronzante...prefer soarele dar as fi tentata sa incerc alte produse de la Lush...din pacate nici la mine nu se gasesc!!!

    RăspundețiȘtergere
  5. Aromele sunt cel putin imbietoare.Sa inteleg ca bronzul oferit este unul light-medium,nu?
    Nici eu nu am Lush la mine in oras,dar site-ul are mereu oferte tentante si in ce priveste taxele de transport.Poate-ti faci curaj sa comanzi online.;)

    RăspundețiȘtergere
  6. Buna!Am editat postarea si bronzul este exact cum l-ai descris.Sigur o sa comand ceva online.O zi calduroasa!

    RăspundețiȘtergere
  7. Buna Mihaela!Si mie imi place soarele insa nu prea am voie sa ma expun.

    RăspundețiȘtergere
  8. In uk sunt mult mai ieftine aceste produse, cam la jumatate de pret si expediaza si in Romania.

    RăspundețiȘtergere
  9. Buna Geanina!Nu ma mir ca sunt mai ieftine in UK.In Romania se speculeaza din orice.

    RăspundețiȘtergere