luni, 28 mai 2012

Cosmetice in teste

                Buna!Vremea la Braila este atat de urata!As dormi toata ziua ca Pisicel:
                Hello!Weather in Braila is so ugly!I sleep all day as Pisicel.
                                          Acestea sunt cele doua creme pe care le testez.Este vorba despre :
                                         These are the two creams that you test at present.It is about:
                                  Crema anticelulitica Body Cream Serum de la Blanchette B.
                                  Cream Body Cream anti-cellulite Serum from Blanchette b:.

          Crema anticelulitica Body Cream Serum de la Blanchette B. se gaseste numai in reteaua magazinelor Kaufland.Eu am cumparat-o saptamana trecuta la reducere (7 lei ).Gramajul este de 200 ml  si imi place (ca o prima impresie ) ca intra usor in piele .

Cream Body Cream anti-cellulite Serum from Blanchette B. is found only in Kaufland stores.I bought it last week from discount (7lei -1, 3 euro).
               Untul de corp cu extract de avocado si ulei de masline de la Thai Spa
                 Body butter with extract of avocado and olive oil from the Thai Spa
                   Aceasta a costat 12 lei si a facut parte din Pink Box-ul lunii mai.Are 200 ml si miroase excelent.
                    It cost 12 lei (3 euro) and was part of the Pink Box of May.It has 200 ml and smells excellent.
                       Aceste geluri de dus le-am cumparat cu 5 lei/bucata.Cel cu portocale de la Palmolive are un miros deosebit.
                       These shower gels I bought 5 lei per piece.The one with the orange of the Palmolive has a  good smell.

                             Va plac?
                                     
                               O zi cu  cat mai mult soare!(la Braila ploua)
                                                        A day with as much sun (Braila rain)!

7 comentarii:

  1. Sunt curioasa daca crema anticelulitica este buna....dupa ce-ti faci o parere te ast sa-mi comunici parerea ta te rog frumos!!! pup

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna Mihaela!Si eu sunt tare curioasa cat este de buna.Am cumparat-o doar de 3 zile.O sa=mi scriu parerea finala si aici.O zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  3. Cum de ai gasit gelurile atat de ieftine??

    Ce fain doarme matzucul :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna Alina!Gelurile de dus le cumpar de la verisoara mea.Sunt noi.Canapeaua cu plusuri este locul lui preferat.

      Ștergere
  4. Buna! Unde ai gasit gelurile de dus asa ieftine?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna!Gelurile de dus le cumpar de la verisoara mea.Are multe produse (noi ) ieftine.Maine imi cumpar si un sampon Dove tot la 5 lei.O seara placuta!

      Ștergere
  5. I love your blog !I'm a new follower.

    RăspundețiȘtergere