miercuri, 9 mai 2012

Versatile Blogger Award

               Buna!Sper ca vremea la voi este mai frumoasa.La Braila ploua de 3 ore si nu se termina.Am preluat de la Ilinca acest tag si trebuie sa scriu 7 lucruri despre mine:

1.Sunt o balanta veritabila si stau cateva ore bune inainte sa decid ceva.

2.Ador animalele.Momentan am 7 pisici (4 pui  superbi ) si 2 catei acasa.Hranesc toate animalele abandonate pe care le gasesc si nu concep viata fara ei:

           3.Imi place sa-mi incep fiecare dimineata la ora 5 si cu un zambet pe buze.
        4.Ador inghetata si as manca in cantitati industriale.
        5.La 13 ani am fost diagnosticata cu cancer la san.......am trecut cu bine peste.
        6.Am jucat handbal de performanta de la 8 ani pana la 18.Ce dor imi este de un meci de handbal.
       7.Imi place ciocolata Laura cu zmeura.Chiar acum mananc una.

                                   O zi cu mult soare tuturor!

12 comentarii:

  1. ce avem in comun: zodia si handbalul, faptul ca ne plac matzele si cioco cu zmeura :) imi place si inghetata, dar anul asta nu prea am chef de ea.

    legat de punctul 5, nu pot sa-mi inchipui cum e sa primesti o asemenea veste la 13ani :( imi pare rau, dar ma bucur ca ai reusit sa depasesti momentul.

    RăspundețiȘtergere
  2. Ma bucur ca avem atatea lucruri in comun.Un an am fost "abonata" la sectia de oncologie si la mamografii.Am vazut in acel an atata suferinta si durere incat m-am considerat norocoasa ca am trecut peste acest diagnostic.

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu pot decat sa-ti doresc multa sanatate,sa te bucuri de fiecare zi si sa ai mare grija de tine.

    RăspundețiȘtergere
  4. Si eu ador inghetata si animalutele!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  5. Nu pot sa cred ca esti din Braila! Eu sunt din Galati, ce frumos este sa vad un blog scris de cineva asa aproape de mine.

    ps. si la Galati a plouat ieri :(

    http://www.101fashionstreet.com

    RăspundețiȘtergere
  6. Buna Anca!Ma bucur ca ti-am descoperit blogul!Eu am facut facultatea in Galati.O zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  7. Ma bucur ca avem atatea in comun Mihaela!

    RăspundețiȘtergere
  8. Ma bucur sa stiu ca sunt oameni care la ora 5 se trezesc cu zambetul pe buze ;) demn de urmat :X

    RăspundețiȘtergere
  9. Buna Ioana!Sunt obijnuita sa ma trezesc la 5 pentru ca in scoala generala si liceu aveam antrenamente de handbal dimineata.In timpul facultatii ma trezeam la 5 pentru ca faceam naveta si astfel m-am obijnuit.Te admir foarte mult!

    RăspundețiȘtergere
  10. eu ma trezesc la 5:50 (si incep munca la 6, de acasa cateva ore, apoi la birou), dar cam dormitez :) ce scumpe sunt pisicile.. dar 7! ai curaj! :)

    RăspundețiȘtergere
  11. pisicile sunt tare frumoase! :)
    .... cat despre inghetata si ciocolata nu pot spune decat ca te invidiez. :)

    RăspundețiȘtergere