marți, 22 mai 2012

Chewing C 500-sanatate la cutie

                        De cand ma stiu am avut probleme cu lipsa vitaminelor.Problemele cu glanda tiroida m-au adus de multe ori in stare grava la spital.Una dintre vitaminele mele preferate este vitamina C.Am descoperit de putin timp un produs care promite multe:CHEWING C500 . Acesta ajuta la :
              -intarirea sistemului imunitar
             -lupta impotriva bolilor imflamatorii
            -este un supliment ideal si atat de necesar organismului 
                 Acesta este destinat celor care isi doresc sa fie sanatosi , sa nu raceasca sau celor care nu-si asigura un aport suficient de vitamina C din fructe si legume.
                 Conform producatorului:

"Extractele lor acţionează la prevenirea inflamaţiei acute şi cronice ale căilor respiratorii, pot împiedica efectiv gripa sau angina, pot proteja vasele de sânge şi pielea. Chiar ele sunt componentele produsului pentru sprijin imunitar - IMMUNE BOOST, care interacţionează cu vitamina C, beta-carotenul şi complexul de bioflavonoide din lămâie. O parte componentă a acestui supliment nutritiv este zincul care în corpul uman are un rol de neînlocuit şi care din punctul de vedere imunitar dezvoltă şi activează limfocite T (un tip de celule albe), care luptă împotriva infecţiilor. Doza zilnică recomandată de zinc în conformitate cu standardele Uniunii europene este de 15 mg. Nu-l avem întotdeauna suficient în hrana zilnică. Un comprimat al produsului IMMUNE BOOST ni-l poate oferi.
Doza recomandată: 1 comprimat pe zi, după masă."
    Date mai multe despre CHEWING C500    se pot gasi pe pagina de start AVITA PREMIUM .
  Eu o sa-l incerc pentru ca am destule probleme cu gingiile umflate , racesc des si nu absorb destula vitamina C din meniul zilnic.Beta-carotenul din compozitia sa este ideal pentru o piele curata si sanatoasa si ne ajuta sa ne bronzam mai usor.
    Cine vrea sa-l incerce?Eu una va recomand pentru ca sanatatea este cea mai importanta.
          

3 comentarii:

  1. de unde stii ca i tiroida -ai facut analize ? ,si eu sunt atat de neimunizata ,la orice mic vant racesc imediat spre exemplu acu sunt racita bocna si nu tu apa,suc sau inghetata rece - asa ca ma bate gandu la un complex de vitamine pentru intarirea imunitati ..

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna Claudia!Am descoperit tiroida la varsta de 13 ani.Aveam dese caderi de calciu , raceam des , transpiram , nu puteam sa mamanc si simteam mereu un nod in gat.Endocrinologul mi-a recomanat sa fac o ecografie si asa mi-a descoperit glanda tiroida.In aceea perioada secreta prea putini hormoni , apoi prea multi iar la 17 ani mi-au descoperit noduli la ea.Am fost operata la 22 de ani si tot nu am scapat de probleme.Vitamina C ajuta foarte mult la raceala si pentru rosu in gat!Multa sanatate!

    RăspundețiȘtergere