luni, 14 mai 2012

Promotie la vitamine la farmacia Catena

                     Ne revedem intr-o noua zi de luni.Vream sa le multumesc celor doua fete care s-au alaturat micului meu blog.Cand am deschis astazi blogul m-am bucurat foarte mult!Vreau sa va spun inca un motiv pentru care sunt foarte bucuroasa.Vineri mi-am luat rezultatul la analiza colesterolului si .....este de 174.A fost o foarte mare bucurie pentru ca este si mai mic fata de luna trecuta (l-am avut 181 atunci).Happy me!
                Tot vineri am gasit la farmacia Catena o promotie super la vitaminele Basic Nutrition.Este vorba despre 2 plus 1 :am cumparat doua tuburi de vitamine si l-am primit pe al treilea gratis.
            Eu am ales Omega 3-6-9  (cuprinde toate gamele de omega/m-a ajutat foarte mult sa-mi tin colesterolul sub control) , Vitamin B Complex (ajuta la cresterea nivelului de energie) si am primit gratis Echinaceea.Se pot alege ce vitamine vrem .Toate 3 m-au costat doar 18 lei.Un tub de vitamine costa doar 9 lei.Am platit doar pentru 2 si pe al treilea l-am primit gratis.AICI se gasesc si alte vitamine incluse in promotie.


         Sunt foarte multumita de ele si le recomand.Promotia este valabila numai in farmacia Catena si numai la vitaminele Basic Nutrition.


          Va tenteaza?

2 comentarii: