miercuri, 23 mai 2012

Am testat Solutia Micelara Blanchette B.

                           Good afternoon!Today will introduce the solution micelara from Blanchette B:.
                            Buna !Astazi va prezint solutia micelara de la Blanchette B.:
                       Is found only in the Kaufland  stores.I found it at the price of 5 lei.The   container has  200 ml  and is found on the bench.
                      Se gaseste numai in reteaua magazinelor Kaufland.Eu am cumparat-o la pretul de 5 lei.Recipientul de cosmetice se gaseste la standul de cosmetice.

                       Ingrediente:

        -apa (water)
        -poloxamer 184
        -polysorbate  20
        -disodium cocoamphodiacetate
        -propylene glycol
         -sodium hyaluronate
        -sodium chloride
         -disodium EDTA
        -sodium Citrate
          -citric acid
        - parfum
         -methylparaben
         -propylparaben
         -methylisothiazolinone
         
           I adore this product!What for?
               Ador acest produs!De ce?

                     -the best micelar solution is  tested
                     -clean in depth
                     -does not have perfume
                     -does not irritate the skin
                     -    do not sting your eyes
                    -has a excelent price

                     -este cea mai buna solutie micelara pe care am testat-o
                     -curata in profunzime
                     -nu are parfum
                    -nu irita pielea
                    -nu irita ochii
                    -are un pret excelent

       What I don't like about it?Ce nu-mi place la ea?

       -she ends soon.Se termina repede.

          I recommend it for all types of skin.O recoamnd pentru toate tipurile de ten.

                                 Va tenteaza?
   

16 comentarii:

  1. Am mai citit despre ea si pe alte bloguri si toata lumea o lauda. Parca as fi tentata sa o incerc desi recunosc ca nu as fi cumparat produsul de la raft daca nu citeam despre el pe aici. M-as fi gandit ca cine stie cu ce iritatie ma aleg la pretul acela.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si eu am citit despre ea pe un alt blog.Eu am tenul gras si pot spune ca ma ajuta foarte mult.

      Ștergere
  2. Am folosit si eu un flacon si pot sa spun ca nu-i rea, dar nici grozava. Rimelul waterproof nu-l curata! Oricum pentru cat costa e ok.

    RăspundețiȘtergere
  3. nice post!!
    thanks also for your lovely comment in my blog!
    http://citygirltoday.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  4. Nu ma tenteaza. Am mai incercat diverse cosmetice din astea de se amesteca (asta inseamna micelar, nu? sau confund eu?) si nu mi-au placut deloc. Maria

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna Maria!Eu nu ma inteleg bine cu apa micelara de la Vichy.

      Ștergere
  5. ma tenteaza si sper s-o cumpar in curand.

    RăspundețiȘtergere
  6. Si eu folosesc apa micelara de cand am citit ca e super ok pentru ten dar am de la alta firma....trebuie sa ma uit :P

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buuuun! m-am uitat, e de la academie! si e "delicioasa"! :X

      Ștergere
  7. Buna !Eu le-am incercat si pe cele de la Vichy si Ivatherm.

    RăspundețiȘtergere
  8. Beautyful blog! I am back again, I follow you, you follow me?

    http://lapoirerouge.blogspot.com.es/

    kisses!

    RăspundețiȘtergere
  9. Aurelia, engleza ta e foarte proasta. Nu te supara ca iti spun, mai bine scrii numai in romana.

    RăspundețiȘtergere
  10. Stiu.E foarte proasta pentru ca nu am avut privilegiul s-o invat la scoala.Scriu pe baza a ceea ce am invatat singura.

    RăspundețiȘtergere