vineri, 18 mai 2012

Primul meu Pink Box

                       Buna!A venit si sfarsitul de saptamana iar la Braila vremea este tare urata.Ieri am primit (mult asteptatul) Pink Box.
                                                    Ce frumos este ambalat!


                  S-a spus ca marti au fost trimise insa pe bonul de la curier scria ziua de miercuri.Am stat miercuri sa-mi astept cutiuta si nu a venit.
                                                   Ce contine:
                          Este vorba despre:


                                1.Unt de corp cu avocado si masline de la Thai Spa -produs full-size (pret 12 lei)
                                   2.Keune ceara de fixare (are 30 ml-pret produs full-size 70 lei)

                                    3 si 4.Lotiune tonica Mario Badescu (5ml-pret produs full-size 94 lei)
                                           Pasta de dinti Himalaya (10 grame-pret produs full-size 14 lei)

                                   5.Il Makiage Color Shadow (produs full-size -pret 108 lei)
                                6. si 7.Cartela vodafone cu numar (dar creditul este 0 ) si voucher  de 25%reducere la toate bijuteriile Xelindra)
                               8.pliante despre produsele din Pink Box


                                     Daca sunt multumita?Relativ.Nu m-au nimerit cu ceara de par (nu folosesc) si cu pudra de la Il Makiage.Daca o sa comand si luna viitoare?In functie de ce produse (ce marci) vor fi.Va place Pink Boxul?Am uitat sa specific ca a costat 44 de lei (cu tot cu transportul prin curier).


                                  Un sfarsit de saptamana calduros!

14 comentarii:

  1. Am vazut ca s-a iscat o mare nebunie cu acest Pink Box....eu sincer nu cred ca voi comanda deoarece imi place sa-mi aleg singura produsele preferate.....dar poate de curiozitate o sa incerc vreodata!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ai dreptate Mihaela.Pe mine nu m-au nimerit cu fardul de la Il Makiage si cu ceara de par.

      Ștergere
  2. Sa le folosesti sanatoasa! Pe mine nu m-a tentat sa-l comand, poate si pentru ca am multe cosmetice de tot felul pe care ar trebui sa le termin, inainte de a cumpara altele.

    RăspundețiȘtergere
  3. ce dragut! de unde l-ai comandat? tot am auzit de ele, ma bate gandul sa-mi comand si eu :P

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Le-am comandat de aici:
      http://www.eva.ro/pinkbox/order-opc.php
      Multumesc foarte mult pentru comentariu.

      Ștergere
  4. Tnx for your lovely comments)
    http://www.iherb.com/info/shipping/international?rcode=evo218
    Iherb deliver to Romania and shipping costs just $ 4
    New follower)
    xoxo, Lili

    RăspundețiȘtergere
  5. wow, you got many nice things! love it :)
    http://spliffedcookies.blogspot.com/

    RăspundețiȘtergere
  6. The box is super cute and has so many nice things in it!
    Please check out my blog too at Miss Tangerine :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Mda, ceara nu este foarte tentanta. Ca pret final pare k daca compari cu pretul initial al produselor. Numai ca daca nu vezi de la inceput ce contine cutia, risti sa dai 44 lei- o suma decenta- dar pentru produse de care nu ai nevoie. Caci daca am inteles eu bine, asa se petrec lucrurile, nu vezi ce contine cutia nicaieri. Ma bucur insa ca ai postat ce contine, poate poti ajuta pe cineva sa comanda exact ce-si doreste.

    RăspundețiȘtergere