miercuri, 30 mai 2012

Preferatele lunii mai

                        O noua luna se aproprie de sfarsit !Astazi va prezint (nu am facut-o de ceva timp ) preferatele lunii mai.
                         A new moon is coming closer to the end!Today will introduce  (I did it for some time) of may favorites.
                                Este vorba despre:
                                It is about:
                       1.Sampon pentru volum de la Nivea (11 lei) =cumparat din Carrefour si aproape terminat
                       2.Crema anticelulitica de la Blanchette B. (7 lei)=cumparata din Kaufland
                       3.Lotiune micelara de la Blanchette B.(5 lei)=cumparata din Kaufland
                       4.Crema contur ochi cu ulei de catina si masline anticearcan de la Cosmetic Plant
                       5.Unt de corp cu avocado si ulei de masline de la Thai Spa (12 lei-din Pink Box-ul lunii mai)
                       6.Gelul de dus Palmolive Orange Splash (5 lei)=miroase super
                       7.Crema bronzanta pentru corp si maini de la Lush
                       8.Paleta de farduri de la revista Ce se intampla doctore?(numarul trecut-12 lei cu revista)-in poza se vede ce culoare am folosit:
                           9.Fondul de ten So Energetic Natural Radiance de la Miss Sporty (nuanta 1-17,5 lei)=este excelent pentru tenul meu gras


                                 1. Volume Shampoo from Nivea (11lei-aprox 3 euro)= bought Carrefour and nearly finished
                                      2. Anti-cellulite Cream from Blanchette b. (7lei-aprox 2 euro)  = bought  in Kaufland stores
                                  3.. Micelara Lotion at Blanchette b. (5lei-aprox . 1,12 euro)=bought  in Kaufland stores
                                  4.Anticearcan cream at Cosmetic Plant
                                  5.. Body butter with avocado and olive oil from the Thai Spa(12 lei-Pink Box of May)
                                  6.. The Palmolive Shower Gel Orange Splash (5 lei) = smells super
                                    7. Tan  Cream for body and hands from Lush
                                  8.Palette make-up of the doctor what is going on?(the number of past-12 lions with the magazine)-in the picture you see what color I used:
                                  9.Foundation energy-Natural Radiance So Miss Sporty(shade 1-17.5 lei) = is great for my oily skin


                                     O zi frumoasa!
                                                    Have a nice day!

12 comentarii:

  1. maine fac si eu postarea, desi am foarte putine produse luna asta :(

    RăspundețiȘtergere
  2. Am observat si eu de cateva ori crema anticelulita de la Blanchette, insa nu prea am gasit informatii despre ea. Poti sa ne spui ce impresie ti-a lasat?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna Ioana!Am cumparat crema doar de o saptamana insa prima impresie este buna.Imi place ca nu este grasa si intra usor in piele.Hidrateaza de la prima aplicare si la pretul sau (7lei -acum este parca 9 lei) face destule.Nu ma astept sa scap de celulita insa este buna ca si crema de corp.O sa revin cu parerea finala mai tarziu.Multumesc pentru comentariu.

      Ștergere
  3. Gelul de dus Palmolive cred ca are un miros superb!!! Si asa de ieftin!!!

    RăspundețiȘtergere
  4. Thank you for the sweet comment!!!

    RăspundețiȘtergere
  5. foarte frumoase produsele,trebuie sa fac si eu postarea cat mai repede..dar timpul asta nu ma lasa deloc:))te pup si te astept si pe la mine:*

    RăspundețiȘtergere