luni, 19 martie 2012

Tort "nins"

                           Buna!Am avut parte de un sfarsit de saptamana placut si calduros.Astazi am ales sa va scriu reteta unui tort usor de facut.

                                                               Tort "nins"

Ingrediente:
un blat de tort din comert
2 plicuri de frisca
2 plicuri Creme Ole de capsuni
2 plicuri Creme Ole de ciocolata
2 litri de lapte
2 banane
2 portocale
100 grame praf de cocos
100 grame ciocolata

Tortul arata astfel:
 Se pregateste astfel:

                       Intr/un bol se pune praful de frisca si 300 ml lapte rece.Se mixeaza pana se obtine o consistenta groasa.Se lasa la rece.
                      Se curata fructele si se taie in bucati.Creme Ole de capsuni se amesteca cu 500 ml lapte .Se mixeaza pana se intareste.Intr/un alt bol se pune crema de ciocolata cu 500 ml lapte si se procedeaza la fel.
                       Se pune pe un platou prima felie de blat impreuna cu crema Ole de ciocolata.Se completeaza cu banane si portocale.Se pune cea de a doua felie de blat impreuna cu crema Ole de capsuni si se acopera cu fructele taiate.Se adauga si ultima felie de blat impreuna cu frisca.Se pune praful de cocos si se rade ciocolata pe razatoarea mare.Se poate servi imediat sau se lasa la rece.Pofta buna!

                              O saptamana placuta!

2 comentarii:

  1. Apetisant, da' mie-mi vine sa traiesc de-acu numai cu apa si iarba, pentru ca tocmai mi-a iesit colesterolul 238, iar trigliceridele 209 =((

    RăspundețiȘtergere
  2. Si tu....Imi pare rau!Eu am facut colesterolul la cateva centre din Braila si unele accepta maximul 230 iar altele 250.La 238 este un semnal de alarma.Multa sanatate!
    ps:dupa ce mi/au iesit analizele bune am poftit la amandine (prajitura) si clatite.Cand eram la regim si treceam printr/o cofetarie imi venea sa intru prin geam!

    RăspundețiȘtergere