luni, 23 ianuarie 2012

Am testat: Crema de maini 24 h hand protection balm

                          Am inceput o noua saptamana si spre bucuria mea avem parte la Braila  de o zi de primavara.Soarele de afara imi da pofta de viata si ma bucur ca topeste zapada.Astazi am ales sa va vorbesc despre crema de maini 24 h hand protection balm de la Essence.
                                        Am primit aceasta crema la giveaway-ul castigat pe blogul Kisstyanei .
Mi-a placut pentru ca:
-miroase absolut delicios
-aroma sa este de "vanilla apple pie" si face parte din Winter Edition
-are o consistenta cremoasa si nu se scurge
 -intra usor in piele si nu ingrasa
-are 75 ml iar cantitatea este suficienta pentru multe aplicari
-mirosul se pastreaza pentru mult timp si ma duce cu gandul la ceva dulce......
-hidrateaza de la prima aplicare


Nu-mi place pentru ca:

-produsele Essence nu se gasesc in Braila.

                     Eu folosesc aceasta crema de 2 saptamani si nu ma pot desparti de ea.Este micuta si incape in orice poseta .Cum in ultima saptamana vremea ne-a dat batai de cap nu pot renunta la ea.Am avut zile in care a plouat si apoi a nins iar pielea mea nu a avut de suferit din cauza vremii.

                    Ii multumesc Kisstyanei  pentru aceasta crema deosebita !





2 comentarii: