vineri, 20 ianuarie 2012

Un nou catalog Yves Rocher












                   Oferta este valabila 6 luni si este numai pentru cei care nu sunt clienti Yves Rocher.Numarul ofertei este 3OYB1EP05.
                  Se ofera urmatoarele:
           1.pentru o comanda rapida de produse se ofera Rimelul Volum Spectaculos (in mod normal costa 60 lei)
            2.Pentru o comanda de minim 25 ron se ofera Setul de 3 Vanity bayader (format din geanta de week-end , trusa Vanity si trusa portfard).
           3.Pentru o comanda de minim 49 ron se ofera o surpriza in valoare de 78 ron.

              Cheltuielile de expediere sunt gratuite.Numarul la care se face comanda este 0212036131(programul este de luni pana vineri de la orele 8 la 21 si sambata de la 8 la 17).Catalogul se gaseste si in anumite reviste Practic in Bucatarie pe februarie (cele in folie).Pentru alte intrebari va stau la dispozitie.Un sfarsit de saptamana placut!

14 comentarii:

  1. Doamne ce tentante sunt produsele bonus :X
    Luna trecuta am comandat pentru parfum..si am primit si luciul de buze si un set de mini produse care in mod normal costa 20 de ron.
    Mi se pare ireal ca la o comanda de 40 de ron primesti atatea bonusuri.

    RăspundețiȘtergere
  2. Hey,
    Eu tot nu ma dumiresc cu aceasta comanda la Yves Rocher. Deci daca eu dau o comanda de 100 de lei primesc toate aceste cadouri? sau imi aleg doar unu?
    Si comanda rapida se face la telefon? Doar din catalog sau si din produsele care apar pe site?

    RăspundețiȘtergere
  3. Buna Monik!Pentru a primi toate cele 3 cadouri este nevoie sa faci o comanda de 49 ron.Conditia esentiala este sa nu fii client Yves Rocher.Nu trebuie sa-ti alegi numai un cadou ci le vei primi pe toate 3.Comanda rapida se face prin telefon iar produsele ajung in 10-12 zile.Pentru a primi cele 3 cadouri de mai sus trebuie sa faci comanda numai din acest catalog.Daca ai alte intrebari iti stau la dispozitie.O saptamana frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  4. multumesc frumos pentru aceasta postare am cautat 20 minute pana sa gasesc o informatie despre aceasta oferta. Daca comand telefonic de 49 de lei primesc toate cele trei cadouri ;multumesc .
    Dar pot sa comand doua produse de un fel?

    RăspundețiȘtergere
  5. Cu placere Tyana!Poti comanda doua produse de un fel sau chiar mai multe.Esential este sa nu fii deja client Yves Rocher.Succes!

    RăspundețiȘtergere
  6. daca fac o comanda (inca nu sunt client YR) cum pot primi setul de gentute roz cu gri (9,99 lei)? am inteles ca la o comanda de 25 de lei primesc cele 3 gentute in dungi.. dar pot cumpara cu 10 lei si setul de gentute roz? (sunt innebunita dupa gentute si portfarduri ;))

    RăspundețiȘtergere
  7. Buna!Poti cumpara cu 10 lei setul de gentute roz.Trebuie sa spui cand operatoarea te va intreba ca vrei si acest set.Dupa ce ti se vor cere datele personale (nume, prenume, adresa , cod postal , telefon) vei fi intrebata ce produse vrei.In dreptul fiecarui produs scrie codul sau dupa care operatoarea va stii ce ti-ai ales.De exemplu la setul de 3 gentute roz pe care ti-l doresti codul pe care trebuie sa-l comunici operatoarei este TIMBRUL 93.Acest cod se gaseste sub denumirea fiecarui produs.Daca ai alte intrebari iti stau la dispozitie.Succes!

    RăspundețiȘtergere
  8. Eu am facut comanda ieri si din pacate nu au disponibil setul de gentute roz, am vrut sa cumpar 3

    RăspundețiȘtergere
  9. Buna! Eu am pus astazi la posta talonul de comanda din acest catalog dar am uitat sa ma uit daca trebuia timbru postal. Trebuia?

    RăspundețiȘtergere
  10. Buna Mihaela!Am in fata brosura Yves Rocher si trebuia sa pui timbru.Scrie pe ea "Va rugam timbrati corespunzator".O zi buna!

    RăspundețiȘtergere
  11. Multumesc frumos ! Sunt o aiurita, asta e! O mai trimit odata. O zi buna si tie !

    RăspundețiȘtergere
  12. buna:* am si eu o intrebare..stiti cumva cand va aparea urmatorul catalog.din acesta am dat comanda.e prima oara cand am dat comanda si nu stiu in cat timp apar noi cataloage.ank

    RăspundețiȘtergere
  13. Am dat si eu o comanda, dar din pacate, setul de 3 genti Vanity Bayader nu l-am primit pentru ca nu era disponibil:(

    RăspundețiȘtergere