miercuri, 25 ianuarie 2012

Postare despre anonimi

                              Ieri am primit de la o cititoare care evident ca nu a avut curajul sa-si asume propria identitate trei comentarii.Draga anonima (ca doar astfel te-ai semnat) din Galati (am aflat si de unde esti) iti pot spune ca degeaba iti arunci mizeria  si rautatea asupra mea si a blogului meu.Am obiceiul sa sterg comentariile anonime si nu le citesc. Iti sugerez sa-ti tii pentru tine propria mizerie in care te scalzi si cred ca e cazul sa te tratezi.Nu pot intelege de ce unele persoane isi fac un scop in viata in a face rau celor din jur!Poate ca gresesc si inca cred in oameni insa cand vad atata rautate la astfel de persoane nu pot sa nu-mi pun intrebarea :"Ce crezi ca castigi daca arunci cu noroi in cei din jur?"
                           Iti apreciez incercarea disperata de a-mi face rau. Am ales sa ma tin departe de mizeria acestor cititoare anonime iar starea de sanatate precara nu-mi permite sa ma supar.Orice suparare imi poate face rau asa ca ai face bine sa-ti tratezi sufletul acela otravit de rautate.Iti doresc sa ai parte de o zi cat mai frumoasa!

2 comentarii:

  1. Nu mai pune si tu la suflet toate astea. Ignora-le si atat. Mai mult nu merita.

    RăspundețiȘtergere
  2. Ai dreptate Ana !Persoana de care vorbeam mai sus era atat de disperata incat mi-a trimis 3 mesaje unul dupa altul.Ce crede ca castiga daca face rau cuiva?

    RăspundețiȘtergere