luni, 9 ianuarie 2012

Un super cadou de la Kisstyana

                                 Buna!Mi-am inceput saptamana cu cativa fulgi de zapada!Minunea  a durat cateva minute si nu s-au asternut pe jos.Am primit insa o veste super de la Posta ......a venit avizul pentru premiul castigat la giveaway-ul organizat de Kisstyana.Am urcat repede in maxi-taxi si am adormit pe drum pana sa ajung la oficiul postal de care apartin.Ajunsa acolo m-am trezit brusc dupa ce am primit pachetul acesta cu bunatati:
                               Produsele au fost ambalate atat de frumos si am primit si o felicitare draguta:
                           Le-am desfacut repede si am dat peste aceste minunatii:
                                    Multumesc Kisstyanei pentru surpriza facuta!Am inceput saptamana atat de frumos!        

4 comentarii: