marți, 31 ianuarie 2012

Cute Blog Avard de la Simona

                                  Inainte de a incepe aceasta postare as vrea sa va multumesc pentru cei 411 vizitatori pe care i-am inregistrat ieri.Este o cifra colosala pentru blogul meu si nu am sperat niciodata ca va fi asa vizitat.Va multumesc foarte mult si ma bucur ca acest blog va ajuta.
                                   Am primit de la draguta de Simona acest premiu si ii multumesc foarte mult!
 Conditii
1.Aminteste persoana care ti-a acordat premiul printr-un link catre blogul ei.
Ii multumesc Simonei pentru acest premiu (inseamna foarte mult pentru mine)!
2.Raspunde intrebarilor care insotesc premiul!
3.Spune ceva despre tine ce nu ai mai spus nimanui pe blog.
4.Premiaza cate bloguri crezi tu ca merita acest premiu.
5.Asigura-te ca anunti proprietarii blogurilor ca au primit acest premiu!


Care este produsul de machiaj preferat?
Balsamul de buze de la Apidermaliv
Care este desertul tau preferat?
Clatitele -insa sunt la regim pentru urmatoarele (cel putin 6 luni) luni si nu am voie sa mananc clatite!Imi urasc ficatul(acum l-a apucat sa se mareasca!)
Culoarea preferata?
Movul
Care este prenumele tau?
Aurelia
Care este ultima melodie pe care ai ascultat-o?
Nu-mi aduc aminte.
Pisici sau caini?
Ambele variante.
Ceva ce nu ai mentionat pana acum pe blog?
Iubesc foarte mult animalele si am grija sa hranesc toti catelusi pe care ii gasesc in drumul meu.Ieri am stat pe ger sa le impart mancare si nimic nu se compara cu privirea lor recunoscatoare!




3 comentarii:

  1. grozava esti! Foarte frumos din partea ta ! Si eu iubesc animalele extrem de mult si am grija de ele!

    RăspundețiȘtergere
  2. aveai si de la mn acest tag dar ma bucur ca deja l-ai facut:*

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumesc foarte mult!Ma bucur ca te-ai gandit si la mine!

    RăspundețiȘtergere