luni, 16 ianuarie 2012

Unde am disparut

                              In ultima saptamana am lipsit de pe blog din cauza unor probleme de sanatate..Am avut sansa sa fac niste ecografii de control si m-am ales cu stenoza hepatica (ficatul marit si acoperit de grasime).Am facut analize la sange de urgenta (doar 12 analize-oficial am fost ciuruita) si m-am ales cu valoarea record de 396 a colesterolului (240 este valoarea maxima) , anemie , probleme grave in coagularea sangelui si glicemie sub limita normala.Zilele acestea am fost socata de asemenea diagnostice si simt cum mi-a trecut glontul pe la ureche.Important este ca am descoperit aceste boli la timp si ca am inceput deja regimul.Am in fata o lunga lista de renuntari si cel putin 6 luni de regim fara grasimi.Ma bucur ca pot duce aceste boli pe picioare si incerc sa-mi recapat gandirea pozitiva pentru a invinge si in aceasta situatie limita.Aveti grija de sanatatea voastra !Va doresc o saptamana cat mai frumoasa!

12 comentarii:

  1. Imi pare rau sa aud asta, insa urmeaza indicatiile medicului si o sa fie bine. Te pup si sa te faci bine repede!

    RăspundețiȘtergere
  2. Iti doresc multa sanatate si sa auzim numai de bine!Incearca si un LIV52 picaturi,am inteles ca e bun pt protectia ficatului.Poti citi prosprctul pe net,poate te ajuta.

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumesc mult pentru incurajari!Chiar am nevoie.....

    RăspundețiȘtergere
  4. Iti doresc multa,multa sanatate! Ai grija de tine si fa-te bine repede!

    RăspundețiȘtergere
  5. Sanatate multa iti doresc! Si un regim cat mai usor de tinut!

    RăspundețiȘtergere
  6. Multa sanatate, Aurelia! Nu e chiar atat de greu cu regimul, e doar un stil de viata mai sanatos. O sa fie bine, ca esti tanara si desteapta si faci ce trebuie facut.

    RăspundețiȘtergere
  7. Multumesc Mihaela!A trecut deja o saptamana de regim si am inceput sa ma obijnuiesc.Am inceput si tratamentul cu medicamente si am sperante ca in cel putin jumatate de an o sa revin la normal.

    RăspundețiȘtergere