vineri, 20 ianuarie 2012

Practic in bucatarie pe februarie 2012

                                     Imi cer scuze pentru aceasta postare intarziata si pentru lipsa de pe blog.Ultimele 2 saptamani au fost grele pentru mine insa astazi am reusit sa termin cu vizitele la medici.Sper ca incet sa-mi revin la normal .Vreau sa multumesc celor 35 de persoane care-mi urmaresc blogul in mod direct  si celor peste 100 de vizitatori unici!Inseamna foarte mult pentru mine si va multumesc din suflet!
                                      Astazi a aparut cu intarziere revista "Practic in bucatarie" pe februarie 2012.Trebuia sa apara de ieri insa a intarziat.Am gasit revista atat in folie cat si fara.La rodipeturi nu aparusera astazi.Eu am cumparat-o in folie si a costat 2,5 lei.Inserturile sunt:
                                                            Noul catalog Yves Rocher


                  Urmatorul numar al revistei va aparea pe 9 februarie.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu