marți, 3 ianuarie 2012

Campania Palette Mousse Color-dupa prima saptamana

                                        Am revenit si cu postarea pe care o datoram inca de la sfarsitul anului trecut.A trecut deja o saptamana de la vopsirea parului si iata rezultatele:
                                         fata de momentul cand m-am vopsit prima oara cu Palette Mousse Color (nuanta 110-negru-albastrui)
                                          dupa prima saptamana de la vopsire
                                          fata de momentul cand m-am vopsit

                                     
                                           la spate dupa prima saptamana de la vopsire
                                        
                                    Si cand m-am vopsit cu Palette Mousse Color
                                      
Primele impresii:
- un plus pentru faptul ca vopseaua se aplica foarte usor si nu se scurge
-un alt plus pentru modul inedit de pregatire a acesteia
-alt plus pentru culoarea intensa care s-a mentinut si dupa prima saptamana de la aplicare
-alt plus pentru ca nu usuca parul

-UN MARE MINUS INSA PENTRU CA LA FIECARE SPALARE  APA ARATA CAM ASA
    Prin urmare culoarea se duce si acest lucru se vede si la radacina.Am observat ca au ramas urme de negru si pe prosop dupa ce mi-am sters parul.Voi reveni cu noutati!O zi minunata tuturor!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu