miercuri, 11 ianuarie 2012

Sfarsit de campanie Palette Mousse Color


                           Peste 4 zile se termina campania Palette Mousse Color de pe trender.ro.Parca ieri am inceput si aceasta campanie si nu-mi vine sa cred ca se termina .Ieri am facut pozele pentru ultima saptamana de campanie iar rezultatele sunt:
                          Vopseaua a disparut de la radacini..............insa m-am obijnuit.Pentru ca sunt blonda naturala nici o gama de vopsea folosita pana acum nu mi-a ascuns acest lucru mai mult de 3-4 saptamani.
                       Cand am aplicat vopseaua acestea arata astfel:
                                           Dupa prima saptamana de la aplicare arata astfel:
                                  
                                       Dupa saptamana a doua de la aplicare:
                                       

                         In ceea ce priveste restul parului pozele arata astfel:

                                        La aplicarea Palette Mousse Color:

                                         
                                              Dupa prima saptamana de la aplicare:

                           Dupa saptamana a doua de la aplicare:
                                         
                            
                                 
                                     Dupa saptamana a treia de la aplicare:
                                        



                                        
                                Parerea mea finala este ca aceasta vopsea promite multe .......insa nu  face la fel .

IMI PLACE PENTRU CA:

-se amesteca usor si nu am avut probleme ca sa-mi ramana pudra sau sa nu faca spuma
-se aplica usor si nu se scurge de pe par
-miroase placut ( a capsuni)
-nu mi-a iritat pielea si nici nu am avut alte probleme cu ea
-parul straluceste inca dupa trei saptamani de la aplicare
-nu usuca firele de par si nici nu am observat ca acesta sa cada
-un tub imi este necesar pentru vopsire asa ca pe cel de al doilea il voi folosi in aceasta luna

NU-MI PLACE PENTRU CA:
-la radacini nu a ramas vopsea
-dupa fiecare spalare vopseaua se scurge .Apa arata astfel si in saptamana a treia:
  -nuanta folosita de mine (negru-albastrui 110 Palette Mousse Color ) ramane si pe prosop dupa spalarea parului
        -am citit alte pareri si imi pun oare intrebarea cum de se duce vopseaua numai la mine..............
       -la pretul mediu de 20 lei parca m-as fi asteptat la mai mult
        -daca ne murdarim pe maini sau pe unghii culoarea se duce tare greu
       

                    Daca as cumpara-o?Am incercat sa-mi expun parerea adevarata aici fara a lauda produsul.O sa continui sa cumpar nuanta 110 Palette Mousse Color pentru ca nu ma asptept la minuni.Cand este blonda si te hotaresti brusc sa te faci bruneta este nevoie sa te vopsesti constant.
                       

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu