joi, 5 ianuarie 2012

Noul catalog DM Magazin (valabil intre 05/17.01.2012)

                    Astazi am fost pentru prima data la un magazin Dm si mi-am procurat si noul catalog.Acesta este valabil numai intre 05-17.01.2012 :
                      Am profitat ca am ajuns in Dm si mi-am cumparat si eu celebrul demachiant bifazic de la Balea.A costat doar 7 lei (are 100 ml) si deja l-am folosit.Prima impresie a fost pozitiva insa pana a-mi face o parere trebuie sa treaca ceva timp.Am trecut si pe langa standul celor de la Kallos si m-am ales cu acest sampon gigant:
                                         Demachiantul bifazic de la Balea
                                             A costat doar 10,7 lei si are 1000 ml
                       In seara aceasta o sa-l folosesc pentru prima data si sunt tare curioasa ce rezultate o sa aiba.O zi minunata va doresc!

UPDATE:PENTRU A VEDEA POZELE BINE SE DA CLICK PE ELE.


                   

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu