miercuri, 20 iunie 2012

Am primit bunatati din stup

                                 .....mai exact de la Complexul Apicol Veceslav Harnaj .Luni dimineata m-am inscris in campania de testare si astazi le-am primit:
                             Coletul a fost livrat prin Chronos Curier si ma declar foarte multumita de produsele primite.Este vorba despre:Floral si Apidermaliv.
                              Gelul de dus Floral este un rasfat apicosmetic pentru dus cu propolis si ulei de samburi de struguri .Acesta este antibacterian si are 250 ml .Apidermaliv are in compozitia sa laptisor de matca , ulei de masline si unt de shea.
                             Este a doua colaborare pe care o am cu Complexul Apicol Veceslav Harnaj si pot spune ca acestia sunt niste adevarati profesionisti.Recomand cu incredere produsele lor care se gaseste online si AICI .Am terminat de putin timp Balsamul de buze cu laptisor de matca, ulei de masline si miere de la Apidermaliv si este atat de delicios!


                                       O zi cu multa miere!

12 comentarii:

  1. Sa te bucuri de ele draga mea si sunt de acord cu tine: sunt profesionisti!!!!poop

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna Mihaela!Eu sunt la a doua colaborare si pot spune ca sunt foarte rapizi si seriosi.Te pup si eu!

      Ștergere
  2. ma bucur mult pentru tine ,sa le folosesti cu drag si sa ne spui si noua daca tia placut ..felicitarii!

    RăspundețiȘtergere
  3. Cum te-ai inscris in campanie, draga mea? Doar daca ai blog este posibil, nu-i asa?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cei care au blog se pot inscrie.Te pup si multumesc pentru voucher!

      Ștergere
  4. Pai mi-ai mai multumit deja de cateva ori, mi-a facut placere. :)
    M-am uitat si se pare ca avem Complex Apicol si in orasul meu, au filiala aici, am vazut pe blogul lor. Vreau sa incerc si un samponel.

    RăspundețiȘtergere
  5. heyy!:*..am o surpriza pentru tine:*,ti'am acordat si tie ''Beautiful Blogger Award'',poti intra aici ca sa il vezi,deabea astept sa il faci,te pup:*
    http://mymakeuppassion.blogspot.ro/2012/06/beautiful-blogger-award.html

    RăspundețiȘtergere
  6. sa le folosesti cu placere scumpa :* si e adevarat si f profesionisti :) si eu le-am primit sunt superbee

    RăspundețiȘtergere