vineri, 15 iunie 2012

Practic in bucatarie pe iunie si o veste nu prea buna

                                    Am vazut ca se ajunge pe blogul meu cautand revista Practic in bucatarie .Aceasta a aparut ieri (14 iunie 2012) si costa tot 2.5 lei:
                      Eu am cumparat-o simpla (fara folie si inserturi).Am totusi banuiala ca se gaseste si cu acest suport de pahare (insa in tiraj limitat):
                      Acest numar are 93 de pagini iar revista urmatoare va aparea pe 12 iulie 2012.


                     Vestea nu prea buna este ca acum 2 ore am luat rezultatul de la analize si nivelul colesterolului a crescut ( de la 174 luna trecuta la 228 luna aceasta).Asta inseamna pentru mine iar regim strict si medicamente si .....nu prea le vreau.Nu am ce face insa si daca am invins boala de atatea ori o voi face si acum!Va multumesc foarte mult pentru sustinere!


                   Un sfarsit de saptamana placut!

10 comentarii:

  1. Multa sanatate si sa fie totul bine!

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu nu prea inteleg: tu zici ca tii regim, iei omega 3, atunci de unde hipercolesterolemia asta mare? Macar eu n-am facut mai nimic in sensul asta. Am renuntat doar la tigari reale si fumez electronica si iau complex omega (3,6,9), insa nu tin nici un fel de dieta. Asa ca nu ma astept sa scada nivelul de colesterol prea mult. Insa la tine e un pic bizar sa creasca iar asa mult. Incearca sa-ti faci analizele astea si la un alt laborator.
    Sa fii sanatoasa! Te pup

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am stiut mereu ca daca ma voi opera de tiroida nu voi avea colesterolul normal.Regim am tinut insa ficatul se imbolnaveste pentru ca iau de 13 ani eutyrox si in timp este toxic pentru ficat.Este ca un cerc vicios :fara eutyrox nu pot avea o viata normala .

      Ștergere